Pada zaman sekolah ini lah mereka meluangkan masa dengan belajar. Maeraa dan hyeona ialan kawan baik yang berlainan umur ,, maeraa beza setahun dari hyeona . Sekolah ini juga mempunyai lapan orang mafia tanpa mereka sedari.
Bunyi Loceng
" Ahhhh penat nya " kata maeraa
" pikir kau sorg je aku pun lah " kata hyeona pula.
" best nya kalau dapat bercuti ngan kau ,, kan beghuk ? " kata maeraa dengan gurauan.
" KAU BEGHUK KAN AKU ?! " hyeona cubit geli pada maeraa.
" relax lah lagipun hari ni last sekolah kan " kata maeraa sambil gelak.
tanpa sedar ada org yang sedang memerhati kan gerak geri mereka berdua.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Skip balik
" mana pulak aku letak phone aku nih " hyeona terpinga pinga mencari handphone nya manakala maeraa sebok chat ngan namchin dia jisung.
( park jisung NCT )
" ahhhhh comel lah bodo dia nih " kata kata maeraa itu membuatkan hyeona geli.
" woi kau cari apa " seorang lelaki masuk ke dalam kelas tersebut.
" eoh wooyoung ,, tak de lah aku cari phone aku " kata hyeona.
" ouhh phone kau ada tu hah kat dalam locker kau tadi kau letak kau lupa " kata wooyoung pula.
" ye ke kau nih kejap " hyeona pergi ke locker lalu membukanya alangkah terkejutnya bila phone yang dicarinya ada disitu padahal seingat dia ,, dia meletakkan phone nya di bawah meja.
" aku dh cakap " kata wooyoung tiga patah.
" thanks ,, maeraa kaja " hyeona menarik tangan maeraa untuk ajaknya keluar.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
" weh kita nk gi mana " tanya maeraa." aku nk jumpa sungchan lah " kata hyeona.
" dalam semak samun canih kepala pakcik dia " kata maeraa pula.
" please mulut kau tu tutup boleh ak " kata hyeona pula membuat maeraa roll eyenya kepala hyeona.
Tiba sahaja dia tempat tersebut , akan ada satu pernampakan rumah agam yang besar , seperti baru lagi dibina , tanpa sedar sungchan dan juga jisung juga mempunyai keturunan mafia ini , mereka mempunyai adik beradik tetapi mereka kurang rapat atas kenaikan menjadi ketua keluarga. sungchan sedar kalau dia adalah adik manakala abangnya pula tua lagi dari dia. jisung juga sedar bahawa dia juga hanyalah adik yang kurang rapat dengan family nya. Tetapi sifat dengki terhadap abang mereka amatlah memain peranan.
" sungchannnnnnnnnn ! " jerit hyeona
" eoh weh hyeona ngan maeraa , kejapp ! " sungchan lari keluar dari rumah agamnya.
" bapak nk dalam rumah kau ,, pikir kawasan pedalaman ke ? rumah kawasan pedalaman pun ada jalan lah kau je semak ngan daun " bebel maeraa.
" MAERAA YAH ! " panggil jisung dari dalam rumah.
" eoh JISUNG AH ! " maeraa lari ke jisung lalu memeluknya.
" eeee comelnyaa awak nih " kata jisung kacau.
" mana adaaaa " kata maeraa.
" iyaaa lahhhh " kata jisung pula sambil mengusap rambut maeraa.
YOU ARE READING
MAFIATEEZ ⛓⛓
Fanfictionsekumpulan sahabat pada awal remaja menjadi sahabat sehinggalah bertemu dengan dua org gadis yang membuatkan persahabatan mereka hancur dan muncul nya mafiateez dalam diri mereka. Anda percaya cover buku ni main character dia hongjoong anak kim ? TI...