𝓒𝓪𝓹𝓲𝓽𝓸𝓵𝓾𝓵 3

31 4 0
                                    


~ Din capitolul anterior ~

- Îmi pare rău să vă întrerup, însă trebuie să-l împrumut pe domnul Kanawut pentru ceva foarte important. ~ spune o voce intimidantă în dreptul meu, făcându-mă să mă cutremur la auzul timbrului său vocal. ~

Îmi imaginam cum clocotea de furie Mew, privindu-l pe Alberto cum punea mâna pe mine. Încercând să liniștesc apele între cei doi, m-am retras de lângă italian, plecând spre Mew care mă studia cu o privire mândră.

- Alberto, vom discuta mai târziu, deoarece am ceva foarte important de-i comunicat domnului Suppasit. ~ i-am zâmbit ușor forțat pentru a nu părea nepoliticos față de acesta. ~

- Bine, fiorellino! Te voi căuta mai pe seară când vei fi mai liber și când vom putea comunica fără întreruperi. ~ îmi spune acesta tandru, în timp ce-i aruncă o privire arogantă lui Mew care doar și-a dat ochii peste cap. Deși n-a reacționat în niciun fel la auzul vorbelor lingușitoare ale lui Francesco, îi puteam simți mâna din jurul brațului meu strângându-se ușor, dându-mi de înțeles că nu-l prea suportă pe italian. ~

Atunci când cel din urmă a ieșit din raza noastră vizuală, Mew nu a ezitat să-și dea frâu liber gândurilor, însă menținând o tonalitate scăzută pentru ca cei din jurul nostru să nu fie prezenți la discuție.

- Observ că te înțelegi destul de bine cu fiul domnului Bandini. ~ Îl aud pe Mew, exprimându-și nemulțumirea în cuvinte, în timp ce ne îndreptam spre un colț mai liniștit al localului. ~ Gulf, sper că înțelegi cât de valoroasă este imaginea pentru o personalitate publică... Voi presupune că astfel de evenimente nu se vor mai petrece, deoarece în joc sunt banii și compania mea.~

Am încuviințat rapid, dându-i dreptate și sperând ca această conversație să nu se transforme în altă sesiune de lecții de viață, deoarece eram prea obosit să asist la monologurile sale.
Mew a prins idea și s-a îndepărtat de mine, întorcându-se și făcându-se nevăzut prin mulțime, iar eu m-am întors la masa care-mi era rezervată pentru a bea un pahar de apă, căci îmi simțeam gâtul uscat de la atâta înghițit în sec.

M-a surprins maniera calmă cu care m-a sfătuit să stau departe de Alberto, total opusă tonului pe care-l folosea atunci când era nervos. Iar acea privire plină de venin pe care i-a aruncat-o domnișorului Bandini ori de câte ori încerca să se apropie de mine... Poate nu multă lume l-a observat pe Mew la petrecere, deoarece acesta nu era foarte cunoscut în lumea oamenilor de elită, fiind privit de aceștia ca un simplu angajat al firmei 'mele'. Doar câțiva parteneri de afaceri mai importanți companiei știu adevărata sa identitate... Oh! Că tot veni vorba, nu l-am văzut pe P'Off sau pe P'Gun încă de când a început cina. Am fost înștiințat de către secretara mea că și ei vor fi prezenți, însă nu am avut norocul de-a mă întâlni cu ei.

Îngrijorat pentru bunăstarea prietenilor mei, am decis să mă plimb printre mese, căutându-i.

De la depărtare am văzut cu coada ochiului minionul pe care-l căutam și mi-am mărit pașii pentru a ajunge la el mai rapid.
Îl cunosc pe Gun de când am pus pentru prima dată piciorul într-o instituție de învățământ. Ne-am privit crescând, așa cum se deschid florile - domol, dar, în același timp, din ce în ce mai intens. Ne-am petrecut vacanțele de vară sub supravegherea strictă a rudelor noastre, dar asta nu ne-a împiedicat să devenim mai apropiați ca niciodată.
Tatăl său conducea o firmă de contabilitate care colabora cu familia mea și amândoi ne petreceam timpul la casa celuilalt. De cele mai multe ori, eram însoțit de Mew sau de bodyguarzi, dar asta nu ne-a împiedicat din a ne trăi copilăria cum ne doream.
După ce ne-am maturizat și ne aflam pe băncile facultății, Gun l-a cunoscut pe Off, care mai târziu i-a devenit suflet pereche. Am asistat la multe momente din povestea lor de dragoste și pot spune cu mâna pe inimă că ei alcătuiesc unul dintre cele mai reușite cupluri. Nu cred că am asistat vreodată la vreo ceartă definitorie de-a lor, cele mai multe fiind șicanări inofensive care le făcea relația mai puternică. Prin urmare, așa am ajuns să tind si eu la rândul meu după o relație de genul.

Second chance? { MewGulf } Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum