Szól az ébresztőm...hangos és nincs kedvem felkelni. Nincs kedvem a mapi naphoz se semmihez. Nehezen kikelek az ágyból és lemegyek. Mindenhol emlékfoszlányok és fájdalmas dolgok. 16 éves vagyok idén és másod éves diák a Fukorodani gimiben. Kevés barátom van szinte aligha szólok valakihez. A röplabdát azóta a nap óta abbahagytam és semmi sem motivál arra, hogy újrakezdjem. Szerencsémre kitűnő diák vagyok de máshoz aligha értek. Vagyik én hiszem ezt... Egy barátnőm van shin-chan aki első éves korom óta velem van és igazán megbízok benne. Talán rajta kívül senki sem ismeri a hátteremet. Nagynehezen elindultam az iskola felé, és útközben beugrottam a közeli kávézóba, ahol vettem ennit és kávét. Útközben összefutottan shin-channal aki épp edzésről jött egy fiúval, gondolom kondiba voltak.
-Ohayo (Név)
-ohayo shin-chan- mondtam a szokásos monoton hangomon
-megvársz? gyors bemegyek a tesi öltözőbe tusolni-mondta egy ezer wattos mosoly közben. hasonlít anyára..lehe ezért is a barátnőm.
-persze-mondtam miközben a mellete álló fiúra néztem
--o-o bocsánat (név) ő itt Akaashi, Akaashi ő itt az én egyetlen barátnőm (név).
végigmértem a fiút fapofával és meghajoltam utánna fojtattam utamat az iskola edzőterme felé.
SHIN-CHAN SZEMSZ.
-Miért ilyen bús ez a lány?
-óh bocsi Akaashi tudod egy csomó rossz dolgot élt át és eléggé...hogy is mondjam..-nemtudtam végigmondani mivel Akaashi szavamba vágott
-Depressziós?-mondta (név) irányába nézve.
-olyasmi...-hajtottam le a fejemet.
Csak néma csöndben elindultunk az iskola felé, ekkor mamlasz barátunk a nyakunkba ugrott.
-HEY HEY HEEEY! AKaashi jóreggelt és neked is Shin-chan.-mosolygott le ránk a torony magas energiabomba.
-Jóreggelt Bokuto-san-mondtuk egyszerre közben és barátnőm után pillantottam.
-nee shin-chan?-nézett rám a bagoly
-mond bkuto-san-néztem fel rá.
-ki az a lány ott barna hosszú kabátban az edzőterem előtt? miért szomorú? ismered? ide jár?-nézett szemeimbe miközben ide oda nézett
-túl sok kérdés...de-néztem rá-A legjobb barátnőm, nemszeretném elmondani mer nemismered, jóhogy ismerem és igen-mutattam fel az ujjamat.
-bemutatsz majd neki?-nézett rám izgatottan
-egyszer biztos bokuto-san, egyszer biztos.-folytattuk tovább utunkat az iksola felé.
Gyorsan siettem a tusoló felé aol bent ült már (név) is a kávéját szürcsolgetve. Ha tudnék neki egy picit is segíteni rég kihúztam volna őt ebböl a gödörből.... hamar le is tusoltam, de mire kiértem a lány nem volt ott csak egy levelet találtam a padon:
"Shin-chan, lementema terem elé majd megvárlak kint a suli előtt, nincs első óránk"
Mikor végeztem elindultam a nagy kapu felé ahonnak a jól ismert büdös szag keringett a levegőben.
cigaretta.
Legszívesebben kiverném a kezéből az égő rudat, de valamiért megnyugvással tölt el, ahogy látom nyugodt fejét miközben fújja ki a füstöt.
Talán jó lenne ha találkozna Bokutoval...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fájdalmas szerelem (Bokuto ff.)
Fanfic"Hogy lehettem ilyen hülye"-mondta a fiú közben a többé nem lélegző lány kezét fogta "hiszen te végig szerettél, s én ezt észre sem vettem. Sajnálom...szeretlek" szólt a fiú s felállt, s elvitte magával az emlékeket.