Tekrar ediyorum +18! Rahatsız olanlar okumasın!
Doruk uyanır, üstünde yatan Ömeri izler, ona çok aşıktır, Ömer Doruğun gözünde dünyanın en yakışıklı en çekici adamıdır. Ömer uyurken yanlışlıkla dizini Doruğun penisine bastırır, Dorukta hemen bağırır acıdan. Ömer Doruğun bağırmasıyla uyanır hemen özür diler.
Ömer: Özür dilerimmm yanlışlıkla şey yaptım!
Doruk: Yok önemli değil sadece acıdı biraz.
Ömer: Nesi önemli değil saçmalama bakıcam ayağa kalk.Doruk kalkar, Ömer de onun penisine bir şey olmuşmu diye bakar. Sonra o da kalkar ikisi öpüşür.
Ömer: Asiyeye ne olacak? O benim kardeşim, ben kardeşimin sevgilisiyle yattım, onu seviyorum!
Doruk: Merak etme, Asiye ile zaten bitireceğiz, o iyice benden soğudu.İkisi giyinirler, sonra Doruğun arabasıyla okula giderler. Orada herkese dün bir arkadaşlarında kaldıklarını söylerler. Sınıfta Oğulcan Ömeri yanağından uzunca öper ona sınavda yardim etmesinden sonra. Ömer tuvalete gider, sonra elini yıkadığında Doruğu arkasında bulur, Doruk çok öfkelidir.
Doruk: Ne o? Sen beni çıldırtmak delirtmek mi istiyorsun?
Ömer: Ne var?
Doruk: Ne ne var? Oğulcanın seni nasıl öptüğünü görmedin galiba!
Ömer: Ha bu mu.
Doruk: Evet bu!
Ömer: Sınavda yardım ettim o da sevinip şey yaptı.
Doruk: Oğulcan her mutlu olduğunda seni böyle öper mi? Bir dahakine siker sanırım ha?
Ömer: Sana ne ya hem çocuk benim kuzenim istediğini yapar.
Doruk: YAPAMAZ! SENİ BÖYLE ÖPMEK NE YA ÇILDIRACAM!
Ömer: Doruk saçmalıyorsun.
Doruk: BEN Mİ SAÇMALIYORUM LAN GİT KÜMESİNE.Ömer Doruğun dediğine çok kırılır, oradan çıkar. Okul çıkışında Ömer tam gidecekken Doruk arkasından gelip konuşmak istediğini söyler.
Doruk: Ömer konuşabilirmiyiz?
Ömer duymamış gibi yapar.
Doruk: Bak özür dilerim, ne dediğimin farkında değildim çok öfkeliydim Oğulcanın seni böyle şehvetle öptüğünü görünce çok kıskadım, seni seviyorum!
Ömer gider.
Akşam olur, Doruk hala pişmanlık duygusunu yaşıyordur. Sonra kümese gitmeye karar verir ve de gider. Orada bir tek Ömer olduğunu biliyordur çünkü diğerleri Emeli gezdiriyorlardır. Pencereden uzaktan bakar, Ömerin Oğulcanla dövüştüğünü görür, ikisi sadece boxer giyiyordur ve çok gülüyorlardır. Doruk delirecek gibi olur, hele Oğulcanın dövüşme esnasında Ömerin bulge'ını sıktığını farkedince. Onları izler, sonra Oğulcanın Ömerin boxerini çıkarttığını görünce tam çıldırır. İkisi soyunur dövüşmeye devam eder. Doruk sinir krizi geçirir. Bağırmaya başlar. Doruk hemen kapının önünde durur, tam çalacakken vazgeçer, ama onların kahkahalarını duyduğunda kendini tutamaz kapıya sertçe vurur. Hemen Ömerle birlikte giyinen Oğulcan kapıyı açar, Doruğu görünce şaşırır.
Oğulcan: Ha Doruk merhaba, Asiye yok çıktı diğerleriyle.
Doruk: Selam, ben Asiye için değil, öyle sıkıldım geldim, eee girebilirmiyim?
Oğulcan: Tabi tabi buyur.Doruk girer, Ömeri görür, Ömer yüzünü döndürür.
Oğulcan: Eee ne haber Doruk?
Doruk: İyi sen?
Oğulcan: İyim bende ya. Şey satranç oynamak istermisiniz getireyimmi?
Doruk: Nasıl istersen.Oğulcan çıkar evine gider.
Doruk: Ne o çırılçıplak dövüşmeler Oğulcan beyle, NEEE SÖYLE!
Ömer: Sana ne ya? Kuzenimle oynuyorduk seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.
Doruk: Ya sen delirtmek mi istiyorsun beni OĞULCANLA ÇIRILÇIPLAK NASIL DÖVÜŞÜRSÜN!!!
Ömer: SANA NE YAAA HEP YAPTIĞIMIZ BİR ŞEY, AYNI DUŞA GİRİYORUZ.
Doruk: Ne? NEEEEEEE! SEN HEP BÖYLE MİSİN ONUNLA?! SİKİNİ ONA GÖSTERMELER FALAN?!
Ömer: Evet bir sorun mu var? Hep böyleyiz biz utanmayız birbirimizden, hem birbirimizi kırmayız incitmeyiz yani.Doruk: ÖMER YAPMA ŞUNU YAAA ÖZÜR DİLEDİM BEN PİSLİĞİM BEN TAM BİR İTİM EŞEĞİM EVET AMA AFFET BENİ! SENİ KIRMAK İSTEMEDİM SENİN BANA KIRGIN OLMAN BENİ MAHFEDİYOR ANLA NE OLUR! HEM ÇOK KISKANIYORUM BEN SENİ YAAA SENİ BAŞKA BİRİYLE ÇIPLAK OYNAMANI GÖRMEK BENİM İÇİN NASIL BİR HİS HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ ACABA? SEN BENİ BÖYLE GÖRÜNCE NE YAPARDIN?
Doruk dizlerini çöker Ömere yalvarır ellerini öper koklar.
Ömer: Oğlum tamam o kadarda değil abartma istersen tamam affettim.
Doruk kalkar Ömerin dudaklarına yapışır. Ömer hemen uzaklaştırır onu.
Ömer: Delirdin mi biri görecek!
Doruk: Görsün umrumda bile değil sen beni affettin ya!
Ömer: Hadi kalk yerine geç, bir de bir daha asla böyle bir şey deme!
Doruk: Nasıl bir şey?
Ömer: Seni başka biriyle çıplak görmek falan.
Doruk: Senin yaptığın gibi mi?
Ömer: Tamam özür dilerim, ama küçüklüğümüzden beri böyleyiz Oğulcanla fakat bundan sonra onunla çırılçıplak oynamayı bırakmaya çalışacam, senin için yani.Doruk gülümser Ömeri tekrar öper, o sıradada Oğulcan girer, onları görüp şoka girer. İkisi ona herşeyi anlatır o da şokta kalır.
Oğulcan: Yani siz sevgilimisiniz? Ve bir tek ben mi biliyorum bunu? HARİKAAAAAAA! Doruk yaaa şen Ömerciğini mi kışkandın şen onu başka birinin önünde çıplak görmeyi tahammül edemiyormuşun! Canım yasa! Merak etme bundan sonra yapmayız bunu! Hadi yine iyisin kaptın yakışıklı aleti büyük oğlanı! Ah özür dilerim o kısım bende yok hatırlamıyorum alet falan ne aleti ya.
Ömer: Oğulcan bir sus ya.
Doruk: Hadi ben gideyim başkası gelmeden iyi geceler.Doruk gider. Evine döner. Gece biter.
YOU ARE READING
ÖmDor
FanfictionÖmer Eren ve Doruk Atakulun Aşk Hikayesi... 18+ içerir rahatsız olursanız okumayın.