Kaçırmak... 18+!!!

845 10 0
                                    

DİKKAT 18+ İÇERİR!!! RAHATSIZ OLACAKSANIZ OKUMAYIN LÜTFEN!

Ataman kolejinde sıradan bir gün daha geçmiştir, okul çıkışında Ömer yürürken uzaktan Doruğun bir kızı öptüğünü görür, çok öfkelenir, ikizinin aldatıldığını gördü sonuçta. Onların yanına koşar bağırarak:

Ömer: LAAAN PİSLİLK HERİFFF BUNU KARDEŞİME NASIL YAPARSIN HAAA O SANA GÜVENMİŞTİ LANNN PİSLİK SENİ!
Doruk: Ömer dur gördüğün gibi değil açıklayabilirim!!!
Ömer: Neyi açıklayacaksın ha neyiii!
Doruk: Durrr biri duyacak!

Doruk Ömeri oralardan uzaklaştırır.

Doruk: Özür dilerim Ömercik.

Doruk Ömerin kafasını bir taşla vurur Ömer bayılır.

Bir kaç saat sonra Ömer uyanır, kendini karanlık boş bir yerde bulur, kıpırdamaya çalışır ama beceremez çünkü eli kolu oturduğu sandalyeye bağlı. Dışarıdan bir ses gelir, Doruktur, içeriye girer.

Doruk: Uyandın mı Ömercik, yemek getirdim sana.
Ömer: Lan adi pislik.
Doruk: Yok, Ömer sen yanlış anladın her şeyi, öpüşmuyorduk o kızla, o beni öptü ben tam uzaklaşıcakken sen gördün.
Ömer: Ha öyle öyle tabi.
Doruk: Ömer yaaa niye inanmiyorsun.
Ömer: Yalan söylediğin için olabilirmiş acaba?
Doruk: Ne yalanı yaaa. Bak sen bana inanana kadar sen burada kalacaksın, Asiyeleri de merak etme, biraz takılacaz bende kalabilir dedim, hadi ye bunlardan.

Ömer cevap vermez.

Doruk: Eee hadiii, bak benim için.
Ömer: Peki tamam ver bir tane.

Doruk Ömerin ellerini çözer, sessizce yemek yerler, sonra Ömerin çişi gelir.

Ömer: Benim tuvalete gitmem lazım.
Doruk: Ya. Ne yapacağız şimdi? Şey tamam ben seni çözeceğim sonra sen bir ağacın altında yap şeyini ben bakmadan arkanda beklerim.

Doruk Ömeri çözer, sonra bir ağacın altına götürür.

Doruk: Eee hadi yap, ben bakmıyorum.

Ömer şeyini yapar, sonra fermuarını bile kapatmadan koşmaya başlar.

Doruk: LAAAAAAAN.

Doruk Ömerin arkasından koşar ışık hızıyla ve onu tutar.

Doruk: Sen benden kaçıcaktın değilmi Ömercik.

Doruk Ömeri tekrar odaya alır kapıyı kilitler Ömeri oturtur, sonra Ömerin fermuarını kapatmadığını farkeder, ve pantalondan çıkan kocaman aletini görür, şok olur, hemen gerginleşir.

Doruk: Ş-şey, ö-özür dilerim, kapatabilirsin.

Ömer utanarak fermuarını kapatır, arkası dönük Doruk ise sertleşmiştir ve terlemeye başlar, sonra döner Ömeri hızlıca yeniden sandalyeye bağlar. Sessiz kalırlar dakikalarca, sonra Doruk kalkar çantasından iki meyve suyu çıkarır, birisini Ömere verir (Ömerin elleri bağlı değil), ve Ömer şişeği açtığından istemsizce tüm suyu kıyafetlerine düşürür.

Doruk: Hayyy Allah ne yapacağız şimdi? Dur benim çantamda bir tişört var.

Doruk çantasından tişörtünü çıkarır Ömere verir Ömeri çözer. Doruk döner Ömer de soyunur, üstünde sadece siyah boxeri kalır, sonra Doruğun verdiği tişörtüyü giyer. Doruk döner gözü istemsizce Ömerin kocaman bulge'ına gider. Ömer çok utanır, Doruk Ömeri yeniden bağlar, Ömerin uylukları onu deli ediyordur, Ömer oturmuş bacakları açık şekilde, sonra Doruk saatin geç olduğunu farkeder, çantasından iki yastık bir yorgan çıkarır, Ömeri çözer, sonra soyunur (jeansle yatacak hali yok tabi), üstünde sadece boxeri kalır, çantasında kalan tek tişörtünü giyer, Ömer ise görmüyormuş gibi yapsada Doruğun kasları kocaman bulge-ı onu deli ediyordur. Doruk Ömerin yanına geçer yorganın küçük olduğu için yakın olmaları lazımdır, ikisi sessizce üst duvara bakar, sonra birbirlerine bakarlar.

Doruk: Ömer bak yemin ederim bilerek öpüşmedik o beni öptü niye inanmiyorsun.

Ömer sessiz kalır.

Doruk: Kardeşini aldatmiyorum Ömer, hem Asiye bile olsa bu kadar öfkelenmezdi böyle bir şey için!
Ömer: Bilmiyorum, seni böyle...
Doruk: Beni böyle ne?
Ömer: Hiç, iyi geceler.
Doruk: Ömer yaaa.

Doruk Ömere dahada yaklaşır, aleti Ömerin deliğine değer, Doruk bunu farkettiğinde hemen yerine döner.

Doruk: Söyle! Beni böyle ne!
Ömer: Seni biriyle öpüşürken görmek, beni sebepsizce kızdırdı...
Doruk: Ama tekrar ediyorum ben öpmedim o öptü!
Ömer: Tamam inanıyorum sana, sadece biraz öfkelendim.

Doruk Ömerin onu kıskandığını farkedip sebebini bilmeden sevinir, gülümser.

Doruk: Bu arada, uylukların, bacakların harikaaa! Bir de, aletin, oğlum o nasıl büyüklük yaaa!

Ömer utanarak gülümser.

Ömer: Sende az değilsin, seninkilerde öyle, hem karın kasların, mükemmel, bir de kocaman bulge'ını farketmedim sanma, benimkinden de büyük!
Doruk: Seninkinden iyi değil, ama yinede sağol.
Ömer: İnanmasan inanma, ama öyle, kendi gözlerinle görmek istiyormusun?

Doruk duyduklarından şok olur, gerginleşip heyecanlanır, Ömer de öyle.

Doruk: Tamam ama ben haklıyım görüceksin.
Ömer: Tabi tabi göreceğiz.

İkisi tamamen soyunur, birbirlerinin vücutlarına bakakalırlar, sertleşirler, birbirlerinin vücutlarının her yerini yalamak isterler.

Doruk, Ömer: OHAAA.

İkisi yanyana dururlar penislerini karşılaştırırlar, aletleri birbirine dokunur.

Doruk: Oğlum bu ne ya o nasıl testisler! O nasıl büyüklük bir penis bu kadar mı kalın olur!!!
Ömer: Seninkini görmedin herhalde oğlum seninki seninki beninkinden de kalın!
İkisi birbirlerinin penislerini keşfederler, sonra hemen öpüşürler, onlar için rüya gibidir herşey. Doruk Ömerin göğsünü yalar, sonra Ömer Doruğun karın kaslarını yalar. Vücutlarının her bir yerini yalarlar, sonra Doruk, Ömerin aletini ağzına alır, Ömer inlemeye başlar, Doruk bu sesten zevk alır, sonra Ömer boşalır menileri Doruğun yüzünde ağzındadır, Ömer aynı şeyi Doruğa yapar, Doruk boşalır, sonra Ömer Doruğu kucağına alır, Doruk ellerini Ömerin sırtına koyar bacaklarını da onun beline, Ömer aletini yavaşça Doruğun deliğine sokar, Doruk inler, ikisi bu hissi ilk kez deniyordur sonuçta ilk sevişmeleri, sonra Ömer yavaşça git gel git gel yapar ve her seferinde daha hızlı sokar aletini, öpüşürler bir buçuk saat böyle bağırmakla inlemekle geçer. Sonra Ömer boşalacağını hissettiğinde daha hızlı ve çok sertçe sokar aletini, ikisi aynı anda boşalırlar, sonra Ömer domalır Doruk onun deliğini yalar sonra kendi aletini sokar, Ömer inler daha fazlasını isteyerek, sonra ikisi boşalır, yere yatarlar, yorgun bir sesle: "Seni seviyorum" derler birbirlerine, öpüşürler sonra sarılıp çırılçıplak uyurlar.

ÖmDorWhere stories live. Discover now