Uusi kaupunki

44 3 0
                                    

Muutin äidin kanssa kaupunkiin nimeltä Storyville.Hauska nimi mutta talo oli uskomaton.pieni mutta ihan kiva ja juuri minulle ja äidille tarkoitettu. "Uusi koulu uudet ystävät "äitini rohkaisi minua kun ajattelin että jos en menisi kouluun.
Äiti vei minut kouluun samalla kuunnellen uutisia. "Storyvillen pääkoulussa taas rikottu ikkuna" kuului radiosta. Ja sitten nousin autosta. Äiti ajoi pois ja kävelin kohti koulua. Samalla joku juoksi ohitseni osuen käteeni. Se tuntui oudolta..Samalla katsoin taaksepäin niin poika käynnisti mopon ja ajoi pois koulunpihalta. Jatkoin matkaa jolloin hirveä poika lauma juoksi huudellen mopoille. Varmasti jahtaavat sitä poikaa. Mutta miksi? No jaa eihän se minulle kuulu. Koulun jälkeen äitini oli vastassa minua autolla. "Miten päivä meni?" Äitini kysyi minulta. "En tutustunut vielä kehenkään. . Mutta oli kivaa" Hymähdin äidilleni. Äitini ajoi talomme pihaan ja tunsin kuinka joku koski minua.. vaikka vieressäni ei ollutkaan ketään. Astuin huoneeseeni. Siinä pojassa oli jotain jonka olin tuntenut aiemmin.. Tai siinä kosketuksessa.. En voinut uskoa että toisella puolella maailmaa joku oli koskenut minuun noin. Tai en ollut varma oliko kukaan koskenut minua tai että mihin se edes koski. No yritän ainekin saada siitä pojasta selvää! Vaikka olen asunut täällä vain tämän päivän. Olinko jo saanut kokea jotain uutta? No ainekin sen koulun.

Yön kyynelWhere stories live. Discover now