Lähdin kävelemään onnesta sekaisena kohti Andyn taloa. Kun saavuin talolle koputin Andyn oveen."Mä lupasin tulla" sanoin Andylle ja Andy päästi minut sisään. Olin rakastunut Andyyn! Illan jälkeen lähdin kotiin iloisena. Kun tulin kotiin ovessa oli lappu jossa luki :"OlEN ulKona. " Aika sekalaisesti se oli kirjoitettu joten avasin oven. Astelin huoneeseeni ja käin nukkumaan. Kun menin kouluun olin menossa Andyn luo kunnes...siihen ilmestyi toinen tyttö joka suuteli Andya. Andy kiersi kädet tytön ympärille.. En kestänyt katsoa sitä ja poskelleni vierähti kyynel.. Kun he lopettivat lähdin nopeasti mutta Andy huomasi minut. "Siinähän sinä olet.." hän sanoi. Käänyin ja katsoin häntä.."Joo..niin taidan olla" pyyhkäisin kyyneleen nopeasti pois. "Oletko itkenyt?"Andy kysyi minulta."Ei se sitä ole..minä..minä..menen nyt.."sain juuri sanotuksi sen ennenkuin lähdin juoksemaan. En voinut uskoa että Andyllä olikin tyttöystävä! Kuinka olin voinut erehtyä.. Ajattelin tunnilla vain Andya.. En voinut katsahtaakkaan mihinkään muuhun kun sydämmeen jota piirsin.. Piirsin A kirjaimen sen keskelle ja hymyilin itsekseni. Piirtelin Andyn kuvia tunnilla.. Lopulta piirsin kuvan jossa suutelin Andyn kanssa. En voinut uskoa että tein sen.. Annoin sen opettajalle. Ja kun tuoin tunnilta... Aloin kirota kun näin sen pääseinällä vitriinissä... Kaikki kysyivät toisiltaan "eikö näytä Andylta" ja kun Andy tuli paikalle ja halasi tyttöystäväänsä "kiitos" mutta tyttö vastasi "En piirtänyt tota" Ja sanoin "Mä piirsin sen...mutta se ei ole Andy..kuhan töhersin jotain.."sanoin hiljaa.