Acıyordum. Kendime acıyordum. Kalbimdeki bu sızının sebebi bir erkekken ben benim için kalbi ağrıyan bir başka erkeği kırmıştım
Kaan'ı uzun süredir sevmenin verdiği ağırlıkla gece 1'e kadar ağlamıştım. Sabah kalktığımda gözlerimdeki şişi kapatmak için Harika'nın kapatıcısından kullanmıştım ama gözümdeki kızarıklık geçmemişti.
Canım yanıyordu. Ve bunu anlatabilecek kimsem yoktu. Harika'nın haklı olmasının verdiği hüzün hala üzerimdeydi. Tartışmamız sonlandığında Harika "Bana bir daha Kaan hakkında hiçbir şey anlatma Süsen. O seni arkadaşı belki de kardeşi olarak görüyor" demişti.
Söylediği şey başta çok yaralanmıştım. Fakat sonrasında alışmışlığın verdiği hissiyatla hayatımda yolunda gitmeyen birçok şey için ağlamıştım.
Şimdi ise okula gelmiş Harikayla okulun kafesinde oturuyorduk. Fakat bir sıkıntı vardı. Harika bana soğuk yapıyordu. Sorularıma kısa cevaplar veriyordu. Kaan, Melisa ve Doruk'un da masaya oturmasıyla ekip tamamlanmıştı.
"Kızlar, bugün çok sessizsiniz."
diyen Doruk'u ben daha cevap vermeden onaylayarak bir soru yönelymişti Kaan.
"Bir sıkıntı mı var?"
"Yok. Aslında var. Harika benle konuşmuyor"
"O niyeymiş?"
"Bir şeyler oldu. Trip atıyor."
O an aklıma gelen şeyle gülümsedim. Eğer anonimi çocuklara anlatırsam belki daha çabuk bulurdum.
"Ya size bir şey anlatmam gerek"
Harika fısıldayarak ne oluyor demişti. Ama ben şu anda o kadar gaza gelmiştim ki olanları melisa, Doruk ve Kaan'a bir an önce anlatmak için sabırsızlanıyordum.
"Bana bir süredir bilinmeyen bir numara yazıyor."
Doruk'un şaşırarak "Nasıl yani?" sorusuyla Harika başını sağa sola sallayarak gülümsemişti.
"Yani şöyle beni sevdiğini söyleyen bir anonimim var."
"Ne!?"
Hepsinin aynı anda konuşmasıyla Harika bir kez daha başını sağa sola sallayarak yaptığım yanlışı yüzüme vurmuştu.
• üzülerek bu bölümün sezon finali olduğunu söyleyeceğim fakat hiç bölüm almamaktansa bu şekilde bir karar aldım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENDEN DAHA GÜZEL -SÜSÖM•YARI TEXTİNG
Novela JuvenilBilinmeyen bir numaradan 4 mesajınız var. Art arda gelen bildirimlerle telefonu elime alıp, mesaj kutumu açtım. Bilinmeyen numara: Sana nerden rastladım? Bilinmeyen numara: Oldum derbeder Bilinmeyen numara: Kendimi sana sakladım Bilinmeyen numar...