BASSIE X ZAKJE RIA

3 0 0
                                    

Er was eens een jongetje geboren🐣🐣 genaamd bas, de ouders van bas haatte hem omdat hij een lelijke stinkrat was🐰🐰, dus gooide ze hem op straat🚥🚥, toen hij de aarde zag, werd hij meteen geil🥵🥵, hij zei "ik ga naar het gymnasium, net zoals mijn tante carla, en ik bribe al de docenten😤😤😤", het lukt hem, maar hij had helemaal geen zin om te studeren🥶🥶, hij zei "tja, thanks to carla zit t in my genes😢😢, hij besloot een certificaat te stelen🥸🥸, en werd docent op het 4e. 

POV van zakaria:
Er was eens een jongetje, die zijn nichtje neukte, toen kregen ze zakaria🤔🤔, een misvormd lelijk ding🥳🥳, de ouders vonden hem niet goed😔😔, maar hielde hem wrl🤯🤯, zijn ouders kocht het gymnasium om om hem een diploma te geven🥳🥳🥳🥳🥳, dus werd hij wiskunde 👨‍🏫, 

POV van allebei
Bas liep rond in het 4e toen hij opeens zakaria zag lopen🚶🚶, zakaria was tweede klassertjes
In elkaar aan het slaan 🤪🤪, dus werd hij meteen geil🙈🙈, hij vroeg zakaria om even mee te lopen🐗🐗, zakaria was bang dat hij in problemen zou komen👨‍🎤👨‍🎤, maar bas duwde hem een kastje in en zei: " ik vind lekker hoe jij kindjes mishandeld, aarde aan elkaar uitruilen😉😉❓❓", zakaria zei ja, en gaf hem aarde, maar bas zei: " nee, ik wil mijn aarde in jou achtergrot steken😍😍😍, zakaria zei: ja, maar dan moet je een ding voor me doen♨️♨️",  "ja wat is het" zei bas, "mishandel 2e klas kinders mentaal voor mij en je mag je aarde in me steken", bas zei ja, and they lived happily after....

Maar toen kwam zakaria na al die aarde erachter dag hij een vrouw had😭😭, en hij zei tegen bas: "ik hoorde dat je ene vrouw hebt😔😔, ik wil niks meer met je te maken hebben😖😖😖" bas zei: "het spijt me, alsjeblieft vergeef me, ik heb nog zoveel aarde🥲🥲" maar zakaria kon hem niet meer zien, nooit meer‼️‼️, dus ging zakaria weg van het 4e☹️☹️☹️....

Dat was fairytale nr 2 hope u enjoyed xoxo

HETE VERHALEN OP HET 4E GYMNASIUM Where stories live. Discover now