🏳‍🌈|3|🏳‍🌈

497 22 9
                                    

Selam
İyi okumalar.

......................................................................

Chan'in giysilerini temizledikten sonra evine gönderdim. 45 dk kadar sonrada kapının çaldığını duymamla birlikte kalkıp kapıyı açtım. Karşımda ablam yarı sarhoş bir şekilde dikiliyordu kısık bir kahkaha attıktan sonra belinden destekleyip odasına götürürken bağırdı.

"Bıraksana beni katil!!"

"Tamam abla tamam..."

Ablamın bana hiçte yavaş sayılmayacak vutuşlarının ve çığlıklarının ardından odasına ulaşmıştık.

Ablamı yatırdıktan sonra odadan çıktığımda, açık bıraktığım dış kapıya vuran bir araba ışığı yüzünden kapının önündeki silüetin kim olduğunu seçemedim.

Daha dikkatli baktığımda, suratını ancak seçebildığim kişinin Jungkook hyung olduğunu farkettim. Biraz önce gözlerime çarpan şiddetli araba farı yüzünden kamaşan gözlerimi ellerimle ovuşturarak merdivenlerden aşşağı indim

"Selam ufaklık ablanı yatırdınmı?"

"Evet hyung odasında, uyuyordur o şimdi"

"Tamam ufaklık şey diyecektim... Kulüpten çıktığımda arabamın sol ön lastiğini patlatmışlardı, bu şekilde yola devam edersem jantım yamulur.
Bu gecelik seninle uyuyabilirmiyim?"

'Ohaaaaa'

"Tabii hyung, hatta sen odamın yerini biliyorsun sen git bende bi su içip gelirim."

"Teşekkürler ufaklık bu iyiliğini unutmayacağım."

Kalbim deli gibi atıyordu. Acele eğmem gerektiği aklıma geldi ve tahta merdivenlerden yukarı koştum 2. oda benimkiydi yavaşça girdim. Hyung'um içerde beni bekliyordu.

"Oh ben sana gecelik vereyim hyung."

Sağ alt çekmeceden çıkardığım siyah keten geceliği uzattım. Bu geceliğin üstünde çok seksi duracağını biliyordum. Sonra bi anda arkamı döndüm Jungkook hyung üzerinde sadece siyah bir boxer ile bana bakıyordu. Hemen utançla arkamı döndüğümde.

"Hadi ama Tae. İkimizde erkeğiz."

"Hyung ben gayim."

"Biliyorum?"

"A-ama sen... Sen nerden öğrendin."

"Ablan söyledi?"

'Lanet olsun ablamın sarhoş olması yasaklanmalı.'



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Lil Brother•| taekook | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin