Leffa loppu siihe et kaikilla alko kauhee riehuminen yhdestä kuvasta! Lopulta se päätty siihen että Tommi sai hyvän idean olla totuutta ja tehtävää! Me kaikki olimme vetäny sitä bissee aika reilusti joten selvinpäin olevaa ihmistä ei tässä huoneessa nyt ollut.
Joel: -Y/n totuus vai tehtävä?
Y/n: -Tehtävää!
Joel: -Suutele parhaimman näköistä jätkää tääl.
*Y/n suutelee Aleksia*
Y/n pov:
Noh tää oli tehtävä jotenka tein sen mitä käskettiinki! Ale olikin vähä enemmän kännissä mitä luulin. Noh suutelin tätä, mutta kun olin lähdössä, tämä vetäisee minut takaisin ja istuin nyt haaravälein tämän sylissä suutelemmassa uudelleen.
Jostain syystä Joonas oli lähteny keittiöön hakemaan bissee. Niko kävi kattomassa ja ei siitä sen enempää muutaku ettei ne nyt tullukkaa takasi sielt. Olli kävi vaan laittamassa oven kiinni sekä lukkoon ja jatkoimme Y/n, Ale, Olli, Tommi ja Joel sitä totee.
TIME SKIP 30min
Olli: -Ale totuus vai tehtävä?
Aleksi: -Totuus.
Olli: -Kerro kukas meist neljästä on parhaimman näköinen ja mee sen vieree istuu.
*Aleksi menee istumaan Y/n:nän viereen*
Joel lähti vessaan ja Olli meni myös. (siis studiol on nyt vaik 2 vessaa ja Olli ja Joel meni eri vessoihi)
No eihä ne sielt palannu, molemmat tais sammuu sinne. Tommi oli lähteny kotii, se pysty ajaa iha hyvin autoa. Miten edes on mahdollista mut niin se vaa kotiin ajo.
Aleksin pov:
Tässä me nyt Y/n:nän kanssa kahdestaan lattialla istuttiin. Huomaan kuinka Y/n ei oikein pysty pystyssä, joten nostan tämän syliini. Siinä samassa noh voitte ny arvata mitä alko tapahtua...
TIME SKIP AAMUUN
Y/n pov:
Heräsin siihen kuinka Aleksi nosti minut sohvalle? En oikein muista siitä eilisestä mitään muutakuin mun ekan tehtävän. Sen jälkeen nukahdin uudestaan siihen sohvalle mihin minut oltiin nostettu. Kuitenkin en ehkä nukkunut kuin 20min. Heräsin uudestaan siihe ku Joonas hakkasi keittiön ovee.
Joonas: -PERKELE! AVATKAA SAATANA! MIKS MÄ OON TÄÄL NIKON KAA! VITTU JÄTKÄT!
Siinä samalla Joel tulee avaamaan oven.
Joel: -Tais olla vauhdikasta ;D
Joonas: -Turpa kii! Missäs ite olit? Nussimas jotai HÄH! >:D
Joel: -Kröhöm itse asiassa olin sammunu vessan lattialle :D
Joonas: -Mis Tommi, Olli, Ale ja Y/n.
*Olli kävelee oven reunalle*
Olli: -Huomenta :D Ainii joo mul on ehk pientä muisti kuvaa et mitä teitte Nikon ka-
Joonas: -TURPA KII! SÄÄ VARMAA NUSSIT SITÄ ALEE!
Olli: -Olin sammunu vessaa, joo olin sanomas et laitoin sen oven lukkoo nii saitte olla rauhas ;D joo ja Tommi lähti himaa. Se oli ajo kunnossa kai?
Joonas: -Joo no mä en oo varmaa seuraavaa viikkoon on nimittäi kauhee darra...
*Niko herää ja juoksee vessaan oksentamaan*
Niko: -Vitunmoine darra :D Miks te kaikki täs seisotte ja mis Ale ja Y/n? EI PERKELE >:D
Olli: -Ale istu äske sohval ja selaa puhelint. Se kai on heränny aikasi?
Niko: -Emt Y/n? Ei! Ei kai se oo lähteny kännis mihinkää!
Aleksi: -EI OO TÄÄL SE NUKKUU! :)
Y/n: -Jaaha huomenta :) Uhg kauhee olo...
*Y/n menee oksentamaan*
Aleksi alkaa tekemään Ollin kanssa aamupalaa kaikille.
Jooh tää on ny vähä pidempi osa :D Jaa yritän tehä ainaki 1 osan per. päivä <3
ESTÁS LEYENDO
In another life || Bc, Aleksi & y/n
Romancemoii kirjotan bc aiheist kirjaa :D Tietoo kirjast: - Oot 23v - Rakastut henkilöö nimelt... - Toteutat unelmas - Kännis olemist - Itsetuhoisuut (ehk) - Surullisii kohtia - 2mielist (ehk)