" ဟာ မဟုတ်တာအကိုချန်းယောလ်ရဲ့အကိုဂယောင်ဆူးကဘယ်လိုနည်းနဲ့မှလက်ခံမှာမဟုတ်တာအကိုသိရဲ့သားနဲ့ "
" အကိုသိပါတယ်ဆယ်ဟွန်းနီနဲ့ဆရာကပဲအတတ်နိုင်ဆုံးကူညီပေးပါ ဆယ်ဟွန်းနီလည်းသိတဲ့အတိုင်းဂယောင်ဆူးသာမျက်လုံးပြန်မြင်ရင်Albumထွက်ဖို့ကမ်းလှမ်းထားတာလဲအဆင်ပြေသွားမှာသူအများကြီးတောက်ပရဦးမှာ "
" အကိုချန်းယောလ်ပေးချင်တာကရတယ်ပဲထားအကိုဂယောင်ဆူးမျက်စိပြန်မြင်ရရင်အကိုကိုမတွေ့တော့ဘူးဆိုသူရောကျေနပ်နေမယ်ထင်လားသူမျက်စိမမြင်ရတာထက်ကိုပိုပြီးစိတ်ဆင်းရဲရမှာနော် "
" ဂျုံအင်ပြောတာမှန်တယ်ဘတ်ခွန်းနီကိုလည်းညကပြောပြလိုက်တော့သူလည်းအတတ်နိုင်ဆုံးဝိုင်းကူညီပေးမှာတဲ့အဲ့တာကြောင့်အကိုအချိန်ခဏစောင့်ပေးပါဦး "
" ဆယ်ဟွန်နီနဲ့ဆရာကိုအားကိုးပါတယ်အတတ်နိုင်ဆုံးကြိုးစားပေးပါနော် အဲ့တာဆိုအကို့ကိုခွင့်ပြုကြဦး "
" စိတ်ချပါအကိုလည်းသိပ်မစိုးရိမ်ပါနဲ့ကျွန်တော်နဲ့ဆယ်ဟွန်းအကောင်းဆုံးကြိုးစားပေးမှာပါ "+
🍃🍃🍃 Nothing Without You 🍃🍃🍃
" ဂယောင်ဆူးမင်းတစ်ယောက်တည်းလားချန်းယောလ်ကော "
" ဘတ်ခွန်းနီဘာလာလုပ်တာလဲ ငါတစ်ယောက်တည်းမဟုတ်ပါဘူးချန်းယောလ်ကဆိုင်ဖွင့်ဖို့အတွက်သွားဝိုင်းလုပ်ပေးနေတာ "
" ဒီဆိုင်ကဘယ်သူ့ဆိုင်လဲမေ့နေတာလား ဘာလာလုပ်ရမလဲမင်းဆီပဲလာတာပေါ့ညကဆယ်ဟွန်းနီပြောပြလို့မင်းခွဲစိတ်ခံတော့မယ့်အကြောင်းသိပြီးပြီ ဂျုံအင်လည်းလာမယ်ဆိုလို့လေငါကိုယ်တိုင်သူ့ကိုသေချာအပ်ပေးမှာ "
" ငါ့ကိုဂရုစိုက်သလိုဆယ်ဟွန်းနီကိုလည်းအဲ့လိုလေးဂရုစိုက်ပေးပါသူမင်းကိုအရမ်းချစ်တယ်ဆိုတိုင်းသိပ်အနိုင်မယူနဲ့ "
" ငါဘာလုပ်လို့လဲညကငါမှာတဲ့ပီဇာမပါလာလို့စိတ်ဆိုးပြီး အခန်းအပြင်ထွက်အိပ်ခိုင်းလိုက်တာလေးပဲရှိတာ မင်းကိုလာပြန်တိုင်ပြောတာလား "
YOU ARE READING
- Nothing Without You -
Fanfiction" ငါ့အတွက်အလင်းရောင်မလိုအပ်ဘူး ပတ်ချန်းယောလ်ဆိုတဲ့မင်းရှိနေရင်ရပြီ မင်းဟာငါ့ရဲ့မျက်လုံးတစ်စုံပဲမို့ " " ငါကောင်းတဲ့အရာကိုလုပ်လိုက်တာမို့ ဘုရားသခင်ကအပြစ်မပေးလောက်ဘူးမို့လား ဂယောင်ဆူး "