Lütfen ilk dijital single'ınızı ve başlık şarkınızı tanıtın.
Jungsu:İlk şarkımız Happy Death Day Gaon ve ben bu şarkıyı yazdık. Doğum günü partisinde kaç kişi mumlar söndükten sonra bile gülecek? Şarkı böyle başladı.En mutlu ve en kutlanan günde yüzleştiğimiz durumu Happy Death Day ile anlatmak istedik.
Üyeler müziğe nasıl başladı?
Jooyeon:Ortaokul ve lisedeyken gitar çalıyordum ve şarkı söylüyordum. Şarkıcı olma hayalim vardı Müziği işim haline getirmek istiyordum bu yüzden ailemi ikna ettim ve Youtube'a çıktım. Jyp videoyu izleyip benimle iletişime geçti. Böylelikle şirkete katıldım.
Merak edenler için o video;
Aynı soruya Gaon'un cevabı;
Gaon:Ortaokul arkadaşımın bir grupta performans sergilediğini görünce ne kadar havalı olduğunu düşündüm. Bando kulübüne katıldım. Müzik kulübünde gitar çalmayı öğrendim. Jyp ile bağlantım olduğundan şirkete katıldım.
Xdinary Heroes'in anlamı ne?
Gunil:Grubumuzun adı olağanüstü kahramanlar anlamına geliyor. Bu herkesin kahraman olabileceği anlamına gelir. Bu slogan gibi sıradanlığın içinde gizlenen kahramanlar bir araya gelip müzikal yeteneklerini gösterebilirler.
Grup adı herkesin bir kahraman olabileceği anlamına gelir. Sizce nasıl bir kahraman?
Jooyeon:Bence değerli olduğunu düşündüğü şeyi koruyacak bir zihne sahip olmak kahramanlıktır. Yani benim için kahraman babamdır. Anaokulundayken ailemle bir kayak merkezine gittim. Hiçbir şey bilmiyordum ve yokuşun sonuna doğru tek başıma çıkmıştım. O sırada nasıl duracağımı bilmiyordum ve pistten aşağı iniyordum. Babam beni gördü ve koşmaya başladı. Kendi kahramanımın babam olduğunu söylüyorum.
Day6'dan herhangi bir tavsiye aldınız mı?
O.de:Day6 sunbaenim yeterince havalı ve iyi olduğumu gergin olmamamızı söyledi. Beni cesaretlendirdiler.
Farkı pozisyonlara ve farklı çekiciliğe sahip 6 üyenin nasıl bir sinerji yarattığını düşünüyorsunuz?
Gaon:6 üyenin de farklı çekicilikleri var. Bu sayede bir çok yeni fikrimiz var ve benzersiz bir sinerji yarattğımızı düşünüyorum.
Müzik açısından sizi en çok etkileyen sanatçı kim oldu?
Jun Han:Beni müzikal olarak en çok etkileyen kişi gitarist Scott Henderson oldu.
********
Evet bitti
hehe *-*
Bu arada Gunil imkanı olsa tüm fanlarıyla tanışmak istermiş.
Ben ağlıyorum =/
Bu arada bir bana mı öyle geldi bilmiyorum ama Jun Han genelde çok sessiz ve utangaç tam alışamamış gibi bir havası var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
XDINARY HEROES
RandomJyp'nin yeni erkek grubu. Wattpad'de Xdinary Heroes adına yazılan ilk fan kitabı.