Okulumuzda bir kamp gezisi olacağı haberini aldık. Hepimiz bunu duyunca mutluluk sarhoşu olduk çünkü geçen sene mezun olan öğrencilere de buna benzer etkinlik yapmışlar. Her sene içerik değişse de her seferinde öğretmenler kendi öğrencilerini mutlu görmeleri onları da mutlu ediyor. Her sınıfa farklı etkinlikler veriliyordu. Bizim sınıfa da bu etkinlik verilmişti...
Zaman geldi, hazırlıklara başlandı, heyecanlar artmaya başladı. Gün geçtikçe o günün hayalini kurarak heyecanımı dindirmeye çalışıyordum. Derken annemin telefonuna beklenen mesaj gönderildi.'' Saat 10.30 da okulumuzun bahçesinde tüm öğrencilerimizi gezi seyahatimiz için bekliyor olacağız. Mutlu günler... ~Rehberlik Öğretmeni Gülşen Ak''. Mesajı okurken annem benden ayrılacağı için ağlamaya başladığını gördüm. Bir yandan mutluydum ama bir yandan da üzgündüm çünkü annemin üzülmesine yüreğim el vermiyordu. Öyle ama böyle sonunda acısıyla tatlısıyla vedalaştık. Okulun yolunu tuttum ama bir yandan da aklımda annem vardı... Zaman geçtikçe, adım attıkça okula daha yaklaşıyordum her adımda kalp ritmim daha da artıyordu. Okulun kapısının önüne geldim, bahçeye yöneldim, bir köşede sessizce, tek başıma bekledim. Hoca bizi bir araya topaldı ve 6 adet karavanın geleceği söylendi. Bir kaç dakika içinde karavanlar bahçeye geldi. Müdür yanımıza gelip listeden isimlerimizi saydı.
Ben, Melisa, ve en yakın arkadaşım Şirin ile aynı karavana denk gelmişiz. İlk bizim ismimiz okunduğu için karavan seçmemizi istediler. Bizde ortaklaşa bir karar alıp kalacağımız karavanı seçtik. Sayımız azdı çünkü çocuklarını göndermek istemeyen aileler oluğu için sınıf mevcudumuzdan daha azdık.
Hepimiz karavanlarımızı seçip, yerleştik. Daha sonra gideceğimiz yer, ne kadar kalacağımızı ve yiyeceğimiz yemekler hakkında bir kaç bilgiler anlatıldı. Melisa, Şirin ve ben nerede yatacağımıza karar verdik. Bavulumuzu yerleştirdik, ve sohbet etmeye başladık. Konu konuyu açıyor. Konuştukça sohbet daha da koyulaşıyor. Zaman akıp gidiyor. Derken saat 13:30 gösteriyordu. En yakın dinlenme tesisine gidip öğle yemeği yedik. Yemeklerimizi bitirdikten sonra ihtiyaç molası verdik. 15dk sonra yola devam ettik. Yemek yemek beni bir hayli yormuştu. Bu yüzden ben yatağıma geçip dinlenmek için bir kaç sayfa kitap okurken uyuya kalmışım