Ma trezesc brusc, dintr-un vis adanc. Speriata si nedumerita, cobor jos, imi fac un ceai si ma asez pe scaun. De ce naiba as fii visat asa ceva?
Era abea 5 dimineata. Plictisita, ca de obicei, o sun pe Yuura, o prietena de a mea, iar apoi ii spun sa vina pe la mine. Zis si facut! In 5 minute era in fața ușii.Yuura: Neata raza de drac, cum de ai chef de mine la ora asta?
YN: Nu o sa iti vina sa crezi. Am avut un vis super ciudat.
Yuura: Pai?
YN: Am visat ca te pupai cu o broasca
Yuura: YN vrei sa te pocnesc de dimineata?
YN: Bine bine, scuze. Am visat ca era o carte pe jos la mine in camera, dar scrisul era intors. Nu puteai sa descifrezi ce scrie nici in veci! Dar pe spatele cartii scria "Descifreaza-ma. Raspunsul este la tine."
Mai pe urma am mai rasfoit oleaca acea carte, si am vazut o poza cu o padure, o padure sumbra, si mai apoi, un palat mare. Dar cel mai ciudat lucru a fost faptul ca am inchis ochii, si am putut vizualiza un pic acel loc. Era un baiat acolo. Era asa frumos...L-am intrebat cum il cheama, dar inainte sa imi raspunda, cineva la tras de picior. Apucase sa spuna doar cateva litere din numele lui. Jun-.. Fața lui era neclara, nu il puteam vedea in totalitate, dar parea frumos. Eehhhh in fine, a fost doar un vis, nu?Ma uit la Yuura si observ ca se uita cam ciudat la mine. Era socata.
Yuura: YN! ASTA E O LEGENDA! E UN RITUAL. Dar daca il vei face, nu vei putea sa te mai intorci asa de usor in lumea reala.
YN: Yuura, e doar o legenda
Yuura: Nici macar nu e o legenda, glumeam
*râdem amandoua*
Yuura: No, ce zici? Ne culcam oleaca? Mie imi e cam somn, ma cam trezit o vaca la ora 5 dimineata, sta chiar acum langa mine
YN:Haha foarte amuzant. Hai sa ne culcam, oricum nu avem ceva mai bun de facut.La aproximativ o ora dupa ce ne-am culcat, ma trezesc de la o bataie dubioasa in geam. Ceea ce era si mai dubios era faptul ca bataia nu venea din camera unde dormeam noi, ci de jos, de langa televizor. Ce ar putea sa fie?
Bate mancarea din frigider pentru ca nu am mancat de doua ore?
CITEȘTI
in cautarea comorii👀❤️
AdventureY/N si prietenii ei gasesc o carte magica, dar aceasta carte are ceva dubios la mijloc. Se mai pot intoarce cei care intra inauntru, in lumea reala?