LA NAIBA! ERAM ARAT DE APROAPE SA AFLU! ATAT DE APROAPE. Urlu prin casa super nervoasa si super obosita, ma imbrac in acest fel
Si fug cat de repede pot spre facultate.
Frate! Chiar am nevoie sa stau la camin din cauza faptului ca e casa mea prea departe!*Time skip*
Dupa ore ma duc la Yuura, ne luam un suc apoi ne mai plimbam putin, eu povestind-ui ce am aflat.
YN: Si frate, a sunat alarma fix atunci!
Yuura: Nu inteleg, eu nu mai visez nimic. Oare de ce?
YN: Buna intrebare. Macar eu pot visa. Tu trebuie sa vorbesti cu ala de ai fost tu la club atunci si cu celalalt de e opsedat dupa mine, si sa ii convingi sa ne ajute pentru ritual. Presimt ca voi afla unde e cartea aia in curand
Yuura: Conteaza pe mine. Acum trrbuie sa plec la niste cursuri.
YN: Eu imi voi lua o camera la camin, pentru ca e prea departe casa mea fața de facultate.Am cerut o camera iar apoi am urcat la etaj, desigur, cu liftul. Cine mai ar mai avea chef sa urce pe scari in momentul de fața?
Aveam camera 27 de la etajul 10.
Dupa cateva ore de aranjat si decorat, camera mea arăta astfel:
Eram multumita de ceea ce am facut. Dupa o ora, imi fac ceva de mancare si decid sa o sun pe Yuura.YN: Ce mai faci? Totul bine acolo?
Yuura: Deocamdata da, am vorbit cu baietii.
YN: Serios?! Oohhh, ce usuraree!
Yuura : Da, dar partea proasta e ca Sang a spus ca accepta doar daca ii dai un sarut..
YN: VISE! CAUTAM PE ALTCINEVA, sau il convingem altfel.
Yuura: Pe altcineva nu prea avem, deci cred ca va trebui sa il convingem altfel.
YN: Auzi la el "sa imi dea un sarut". Da sa il pup in cur nu vrea?
Yuura: Aaaa YN, trebuie sa iti spun ceva important
YN: Ce e?!
Yuura: Aaa...nimic, doar voiam sa te fac cumva sa uiti de retardatul de Sang.
YN: Bine, pai eu ma pun sa mananc un pic iar apoi ma uit la un film, ca e abea ora 5 si nu prea am ce face, si afara nu ies ca e bine aici la caldurica, plus ca arata incredibil aici. Am facut o treaba buna!
Yuura: O sa vin in vizita atunci! Paa!Imi iau cartofii prajiti iar apoi imi pun un film de groaza pe televizor. A durat aproape doua ore iar eu inca nu ma simteam obosita, dar trebuia sa dorm, pentru ca, cum altfel as putea sa aflu cum sa gasesc cartea?
Era 7 jumatate. Imi inchid ochii si ce o fi, o fi.Jk: Te-ai intors!
Yn: Doamne cat ma bucur ca nu trebuie sa iau iar totul de la capat!
Jk: Ca ma vezi nu te bucur?
Yn: ăăă, se poate spune si asa. Dar acum, imi poti spune unde sau cum pot gasi cartea aia nenotocita?
Jk: Nu stiu prea multe. Stiu doar ca se afla pe undeva pe aici. Prin pestera asta mare.
YN: MARE?! E URIASA! NE VA LUA O VESNICIE SA GASIM CARTEA AIA! Dar mai mult de atat, imi va lua o vesnicie sa imi dau seama cum descifrez ce scrie in ea, ca sa pot ajunge aici cu adevarat!
Jk: Am o idee!
CITEȘTI
in cautarea comorii👀❤️
AdventureY/N si prietenii ei gasesc o carte magica, dar aceasta carte are ceva dubios la mijloc. Se mai pot intoarce cei care intra inauntru, in lumea reala?