Trebuie sa fie o cale. Ceva cu care sa pot coborî. Dar cu ce? Cu o scara? Unde gasesc eu o scara cat cerul? GANDESTE YN, GANDESTE!
STAI! ESTE VISUL MEU! POT SA IMI IMAGINEZ ORICE VREAU!
In acel moment mi-am inchis ochii si mi-am imaginat o scara mare care apare fix in prapastie.YN: A FUNCTIONAT! Aum e acum..
Imi iau inima in dinti, din nou, si incep usor sa cobor. Cobor si tot cobor, dar parca era o prapastie fara fund. Deodata, aud pe cineva care tipa.
??? : Sari!
Oare era o capcana? Nu stiam ce sa fac. Eh, oricum e un vis.
??? : Daca nu o sa sari, nu o sa ajungi niciodata la fundul acestei prăpăstii!
??? : Doar sari! O sa te prind!Zis si facut. Am sarit si am asteptat sa cad. Am inceput sa tip, pentru ca nu se mai termina. Cadeam si cadeam de ceva timp pana la un moment dat, cand simt cum cineva ma prinde.
Tresar si ii dau una din instinct.YN: AAAAAAA
??? : CE MAMA DRACU?! DACA NU ERAM EU MUREAI! Adica nu mureai, te trezeai, DA ACEEASI CHESTIE OK? AR TREBUI SA IMI MULTUMESTI NU SA MA POCNESTI
YN : Da, da scu-... TU, tu esti Junjak ala? Parca ne-am mai intalnit
Jk: da, ne-am mai intalnit..
YN: Cine te trasese aici jos?
Jk: Nu stiu... Pur si simplu am simtit ca ceva m-a apucat de picior iar apoi m-am trezit aici. Apropo, cine esti? Ce cauti aici?
YN: Cum adica ce caut eu aici? E visul meu! Ce cauti TU aici?
Jk: Las-o balta, mai bine spune-mi cine esti
YN: Sunt YN, am 17 ani, anul viitor fac 18. Am venit aici ca sa pot gasi cartea si sa vin aici si in realitate, nu doar in vis.
Jk: Cauti cartea?
Yn: Da. Mai sunt si altii ca tine pe aici? Sau esti doar tu?
Jk: Tu chiar nu te-ai informat deloc despre locul asta?
YN: Da da Sir, nu mai bine imi explici tu?
Jk: Paaai, poate daca ma rogi?
YN : Nici o sansa
Jk: Ohh, atunci o sa te trezesti fara a putea afla ceva ce te-ar ajuta ca sa ajungi la carte...ehh, pierderea ta
YN: te rog... (Murmur eu incet)
Jk: Ceee? Ce ai spus??
YN: TE ROG, SURDU' DRACU!
Jk: A fost asa greu?
YN: Treci la subiect.
Jk: Bine, bine YN. Acum visezi. La inceput, cand ai incercat sa sari in groapa te tot trezeai, pentru ca pentru a nu te trezi ai nevoie de cineva sa te prinda. Daca sari doar asa, pur si simplu, e ca si cum te-ai sinucide. Cand ai un vis normal si cazi de pe o stanca, te trezesti, nu? Tresari. Dar daca stii ca e cineva acolo ca sa te prinda, nu te mai trezesti. Adica nu mai tresari.
YN: Pai cum? Tu cand ai cazut aici, a fost cineva sa te prinda?
Jk: Nu. Eu apartin acestui loc. Sunt unul dintre oamenii ce trebuie salvati de cei ce reusesc sa vina in lumea asta, asta cel putin daca reusesc sa scape. Mai sunt o gramada ca mine, dar e dupa alegerea celui care vine din lumea reala pe cine vrea sa salveze, asta daca reuseste sa scape de aici.
YN: Pai si ceilalti? Unde sunt?
Jk: Scuza-ma pe mine, nu sunt ghicitoare in palma. M-am intalnit si eu cu cativa, dar nu toti sunt buni, si nu in ultimul rand, nu toti sunt reali. Daca vei putea ajunge aici, nu doar prin vis, vei intalnii mai multi ca mine, dar ai grija, nu te imprietenii cu multi. Ti-am spus, nu toti sunt reali si nu toti sunt buni. Daca te imprietenesti sau dai de cine nu trebuie, ai intrat direct in capcana. Unii te pot manipula iar altii te pot vrajii sau te pot fraierii.
YN: Si de unde stiu eu ca tu esti real sau ca nu esti vreunu' de ala de vrea sa ma duca la capcana?
Jk: Nu stiu, asta depinde de mentalitatea ta. Tu ce crezi?Yn se apropie de mine, neobisnuit de aproape, dandu-mi impresia ca vrea sa ma sarute. Fac niste ochi mari, ma uit la ea iar apoi imi inchid ochii pana sa aud: POOC. M-a plesnit peste fața.
YN: Imi pari destul de real
Jk: PENTRU NUMELR LUI DUMNEZEU, CE A FOST ASTA?!
YN : Pai nu ai zis ca depinde de mentalitatea mea? Tocmai mi-am dat seama daca esti real sau nu *incep sa chicotesc*
Jk: Foarte amuzant.
YN: Dar cartea? Unde pot gasi car-Nu apuc sa termin ceea ce voiam sa ii spun din cauza unui ticait. Era destul de puternic.
YN: CARTEA JUNGKOOK! UNDR POT GASI CAR-
M-am trezit. Acel ticait era alarma. Era ora 07:30 iar eu sunt pe cale sa intarzii la ore.
CITEȘTI
in cautarea comorii👀❤️
AdventureY/N si prietenii ei gasesc o carte magica, dar aceasta carte are ceva dubios la mijloc. Se mai pot intoarce cei care intra inauntru, in lumea reala?