Je ráno a Kino ještě spí, objímám ho kolem pasu a přemýšlím, chci mu dát takový život? Jsem zabiják, možná že nedává najevo jak se mu to nelíbí protože mě miluje, ale prostě to udělám přiznám se policii a řeknu i vše o mém otci, sice půjdu do vězení, ale Kino bude v pohodě a otec půjde taky. Začnu budit Kina abych mu vše řekl.
Zdál se mi sen o tom jak mi někdo bere Kaneho, naštěstí mě moje láska začala budit, ale to co jsem si vyslechl mnou otřáslo. "c-cože ty se chceš udat? P-proč?"
"už jsem to říkal zlato, pro tvoje bezbečí, ale neboj když napráším i mého otce zmírní mi trest nebo mě pošlou do léčebny a tam strávím max 3 měsíce, protože ty jejich testy znám na zpaměť a vím jak na ně správně odpovědět" pohladí mě po tváři. "a-a co když ne? Co když t8 dají doživotí co bych si bez tebe počal?" začínám brečet, proč mě chce opustit? "neboj lásko já to zvládnu a nevezmou mě neboj" kývnu dobře budu mi věřit. Po chvíli objímání uslyšíme zvonek, Kane se začne oblékat a jde se podívat. Chvíli tu čekám, ale pak už to byla hodina, co tam tak dlouho dělá?
Obleču se a jdu k hlavním dveřím, ale Kane nikde jen na zemi leží papír a na něm napsáno:Jestli chceš svého přítele zpátky máš smůlu moc žvanil tak ho ukryjeme u nás, nezkoušej kontaktovat policii nebo Kaneho zabijeme...
Ne ne nenenene NE! Kurva Kane, cítím jak se mi hrnou slzy do očí. Jak mohli a hlavně kdo, vědět že chce Kane všechno říct? Vrátím se do ložnice a mlčky prohledávám cely pokoj, pak se můj pohled stočí k plyšákovy na nočním stolku, kde je na mašličce napsáno 'od tátu pro syna' zkusím plyšáka rozpárat a nemýslil jsem se je tam odposlouchávací zařízení takže nás celou poslouchal jeho otec, hnus, musím Kaneho zachránit. Naštěstí vím kde by se mohli nacházet...
Šle jsem k těm dveřím a jen otevřu už do mě něco píchli a já okamžitě usl. Probudil jsem se až svázaný s roubíkem v hubě a a do prdele Já jsem v naší základně kde jsem se učil bojovat. "tak ty jsi chtěl udat tatínka co?" fotr mi zvedne hlavu tak abych se mu díval do očí, tak moc bych mu chtěl říct ať si nasere nebo mu aspoň plivnout do ksichtu ale nejde do, jen doufám že je Kino v pohodě...
ČTEŠ
i love you my criminal
ФанфикKinu je normální kluk, má přátele, rodinu a přítele z Ameriky, jednoho dne, ale narazí na Kaneho který je známí sériový vrah(všichni ho znají pod jménem "the walking dead" ) , ale nikdo nezná jeho bličej. Kane si Kinua oblíbí a začne být ním posedlí...