-Bu denli farklı kurgu ne zaman aklınıza geldi?
Aslında bilim kurgu veya fantastik tarzda bir kurgu yapmak uzun zamandır aklımda vardı ama fırsat olmuyordu ve şu an başka bir hikayem olan Boş Sayfa'yı devam ettirmekteyim, o yüzden aceleye gelmesini istemiyorum. O biterken bu kitabı öyle yayımlamayı düşünüyorum buraya. Ancak belki heyecandan dayanamayıp yayımlayabilirim de bana güvenmeyin.
-Yazmaya ne zaman başladınız?
Yazmaya lise birinci sınıfta başladım. Bir arkadaşım tavsiyesi üzerine "Wattpad" adlı uygulamanın olduğunu öğrendim ve denemek için kaydoldum, sonra hepsi çorap söküğü gibi geldi. Yayımlayıp sildiklerim de oldu. O zamandan beridir devam ediyorum. Şimdi üniversite ikinci sınıftayım. Hiç bırakmak istemiyorum.
-Hiç yıldığınız zamanlar oldu mu?
Evet, çok oldu hem de fazlasıyla. Bir ara iki sene kadar yazmayı bıraktım lise zamanları. Bıraktığım zamanlar bile şimdiki Boş Sayfa'nın kurgu temellerini atıyormuşum da farkında değilmişim. Şimdi ara vermeme gerek kalmıyor çünkü yoğun okul ortamı sizi zaten alıkoyuyor kitaplardan. Tekrar bölüm yazana kadar özlemiş oluyorum.
-Neden çok az okunuyorsunuz?
Öncelikle bilinen biri değilim ve bu işi hobi olarak yapıyorum, bir aralar okunmadığım için kafaya çok takıyordum ama sonra kendimi iyileştirmek için yazdığımı fark ettim, o yüzden artık takmıyorum okunma sayısını.
-Burcunuz nedir?
Başak burcuyum ve özelliklerini epey taşıdığımı düşünüyorum.
-Esinlendiğiniz yazarlar var mı?
Aslında çok yok, benim tarzım karışık. Özellikle esinlendiğim, onun yolundan yürüyeceğim dediğim yazarlar var tabii ki...Fakat kimse kimseye fazla hayranlık duymamalı diye düşünüyorum çünkü bana saçma geliyor bu meseleler. Sevmek, örnek almak başka bir şey ama bunu hayranlık derecesinde yapmak bana göre değil.
-Hiç bir söyleşiye katıldınız mı, imza aldığınız ilk ünlü kim mesela?
Söyleşileri çok severim ama hiçbir ünlünün ya da bir yazarın söyleşisine katılmadım ya da zaman olmadı ne bileyim. Merak ettiklerim olmuştur ama acaba nasıl konuşuyor, duygu ve düşünceleri nasıl, hayat tarzı nasıl diye...Bu arada kimseden imza almadım, ben fuarlara çok gitmezdim. Genelde sevdiğim ünlüler ya da yazarlar fuarlara geliyorlardı ama ben gitmedim. İlk yakından gördüğüm ünlü: Canan Tan.
-Olmazsa olmaz soruyu sormasak bizi atarlar; En sevdiğiniz kitap nedir?
Dünya Edebiyatı'ndan Sefiller; Türk Edebiyatı'ndan Kuyucaklı Yusuf.
(Diğer röportajlar, tanıtım ve spoilerlar yakında gelecektir, takipte kalın.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mitoloji Üniversitesi Tanıtım ve Spoiler
FantasyBir sonraki projem olan 'Mitoloji Üniversitesi' adlı fantastik/bilim kurgu tarzı hikayem için tanıtım, spoiler, röportaj ve daha birçok içerikle doldurulmuş olan kitaptır. Buradan gerekli duyurular ve açıklamalar yapılacaktır. Diğer hikayelerim hakk...