Röportaj-2

19 4 5
                                    

-Yazmak dışında hobileriniz nelerdir?
Öncelikle film-dizi izlemeyi çok severim, boş zamanlarımı mutlaka değerlendirmeye çalışıyorum. Fotoğraf çekmeyi seviyorum. Yüksek mimarilere ve doğaya karşı sempatim var. Kitap okumak zaten yazmayla paralel, onu hiç demiyorum bile.


-İdolünüz var mı?
Hayranlık duymayı sevmediğimi söylemiştim ama beğendiğim birçok ünlü var tabii ki. Özellikle birini söylemek gerekiyorsa oyuncu olarak Leonardo Dicaprio, şarkıcı olarak da Bruno Mars'ı çok hoş buluyorum.


-Dünya ile görüşleriniz nelerdir?
Dünya çok karışık ve çözülemez bir yer. Anlam veremiyorum kesinlikle. İnsanları çözmekte zorlanıyorum. En sonunda dayanamayıp inzivaya çekilme gibi bir uçuk fikir bile var aklımda. Yani iş oraya kadar gider mi bilmiyorum inanın.


(Bu yorumu yaptıktan sonra kendimi tutamayıp gülüyorum)


-Son okuduğunuz kitabın ismi neydi?
Orhan Asena'nın tiyatro türünde Hürrem Sultan'ı anlattığı Osmanlı Arayış Yılları kitabı vardı, en son onu okudum.


-Kitap yazarken esinlendiğiniz şeyler nelerdir, ilhamınızın gelmesi için yaptığınız önemli bir şey var mı?
Beni aslında her şey cezbedebiliyor. İllaki yaptığım ya da uyguladığım bir şey yok. Yaşadığım her olay üzüntülü- sevinçli ne olursa beni bir şekilde yazmaya itiyor.

Mitoloji Üniversitesi Tanıtım ve SpoilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin