✨✨✨✨✨
Altocirrus
✨✨✨
✨OC✨
Vivian Ruby Rose Lim
lub też, skrótowo Lim Vivianwyglądu użyczy jej @ gini_s2_ on instagram
25.03 - 25y - aries
storyline;
Vivi urodziła się w Nowym Yorku i tam też się wychowała. Jest córką koreańskiego reżysera pracującego pod amerykański rynek filmowy, Bong Joon-ho, czterokrotnego laureata Oskara, międzyinnymi za film Parasite i jego drugiej żony, modelki, Lim Yuny. Dziewczyna zostawiła sobie nazwisko po matce, aby nie być bezpośrednio kojarzona z karierą ojca, ale grzechem byłoby nie sprecyzować, że to właśnie on otworzył dla niej drzwi do kariery w Hollywood. Dziewczyna co prawda skończyła magistra z aktorstwa na Juilliardzie i próbowała swoich sił na Broadwayu, ale ostatecznie to granie słodkich idiotek w komediach dla nastolatków przyniosło jej niemal natychmiastową sławę. Wybita głównie dzięki błogosławieństwu zwanym Netflixem stała się po prostu nową sensacją na amerykańskim rynku, obecnie zasypywaną kontraktami. W końcu wygląda zupełnie jak laleczka i w dodatku ze względu na swoją wschodnią urodę o wiele młodziej. To coś zupełnie nowego i skandalicznego, czyli coś co Amerykanie uwielbiają najbardziej. Nie muszę chyba mówić, że ilość jej męskich fanów ze cztery, może pięć razy przekracza ilość kobiecych a sam wygląd kobiety jest źródłem wielu dyskusji. Bywa prześladowana, to przez hejterów w mediach społecznościowych po wulgarne komentarze, czy też nachodzenie jej w prywatnym apartamencie. Jak wiele innych celebrytek.
CZYTASZ
1000 𝘕𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴 | 𝘱𝘳𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦 𝘳𝘰𝘭𝘦𝘱𝘭𝘢𝘺𝘴
Random✨☀️✨ I been on for a thousand nights New York to London, different city every day Playin' on, playin' on, puttin' out fifty-thousand lights I've been gone so long, gettin' up and gettin' faded ✨☀️✨