⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆
𝙇𝙊𝙒𝘾𝘼 𝙭 𝘾𝙕𝘼𝙍𝙊𝙒𝙉𝙄𝘾𝘼
⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆
𝕆ℂ 𝔽𝕆ℝ𝕄⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆
𝐹𝑙𝑒𝑢𝑟 𝑌𝑢𝑙𝑖𝑎 𝐴𝑛𝑎 𝐶ℎ𝑒𝑏𝑎𝑛𝑜𝑣
⋆┈┈。゚❃ུ۪ ❀ུ۪ ❁ུ۪ ❃ུ۪ ❀ུ۪ ゚。┈┈⋆short playlist;
001. WOMAN by kesha
002. LITTLE ME by little mix
003. MANIAC by conan gray
004. FAKE SMILE by ariana grande
005; MAD WOMAN by taylor swift
006; LOLA by iggy azalea, alice chaterwiek; 18 lat
face claim; mina marlena
specjalność; ciałobójczyni1. jest oficjalnie chyba jedyną Grishą, która nie musi wszędzie zakładać swojej kefty. kocha róż i brokat.
2. ciągle utrzymuje stały kontakt z rodziną, czym niewielu żołnierzy Drugiej Armii może się pochwalić. patriotką jednak zupełnie nie jest, z resztą na świat przyszła w Ketterdamie, jako dziecko dwójki płatnych zabójców wynajętych na kontrakt. w rezultacie wychowywał ją jedynie ojciec, bo z jednej z misji matka już nie wróciła.
3. kontrakt długo nie potrwał, dlatego większość nastoletniego życia spędziła jako córka kupca, za którego podawał się później jej kochany papa. jest więc dobrze wykształcona, zna się na interesach i jest obyta w towarzystwie. nie przeszkadza jej to jednak w byciu dosadną, wulgarną, kiedy nikt jej nie pilnuje.
4. w pewnym momencie wszystko się posypało, ale o tym przy okazji. ważne jest to, że obecnie skończyła mimo wszystko w Ravczańskim wojsku. i przekonała dowództwo, że dalej może radzić sobie świetnie i ubierać się na różowo.
5. zdecydowanie jest kobiecą wersją McGayvera. sukienka z zasłon czy obrusa? proszę bardzo! jej kreatywność nie zna granic, tak jak jej cięty język.
6. a jakim cudem znalazła się w Fjerdzie? misja szpiegowska, szkoda tylko, że w tych różowych fatałaszkach to w gruncie rzeczy żaden z niej James Bond.
7. niepoprawna alkoholiczka i wielbicielka owoców w czekoladzie. opanowała chodzenie na obcasie w śniegu do perfekcji. i całkiem dobrze się bije.
CZYTASZ
1000 𝘕𝘪𝘨𝘩𝘵𝘴 | 𝘱𝘳𝘪𝘷𝘢𝘵𝘦 𝘳𝘰𝘭𝘦𝘱𝘭𝘢𝘺𝘴
Acak✨☀️✨ I been on for a thousand nights New York to London, different city every day Playin' on, playin' on, puttin' out fifty-thousand lights I've been gone so long, gettin' up and gettin' faded ✨☀️✨