Harc zajlott a Felvégiek és az árnyak között, hosszú órák óta kaszabolták egymást. Rengeteg halott feküdt a földön, sebesültek nem is voltak.
Viégo a trónján nagyok ásítgatott, ahogy elnézte a sok hullát, és a harcot.
-Következzen már be a vége, vissza akarom szerezni már a Királynőmet, és ha ehhez az kell, hogy mindenkit megöljek, megteszem.
Már az utolsó felvégiek álltak a harctér közepén, minden erejükkel küzdve, mikor Viégo dobbantott egyet, és minden lidérc megállt.
-Ideje befejezni a harcot.
Felállt, majd "megidézte" a kardját.
Elsétált az utolsó felvégi-ig, majd rákérdez.
Hol Találom a királynőmet? Kérdezte most még nyugodt hangon.
-Ne-nem tudom, é-én csak egy katona vagyok, akit a felvégiek küldtek,ne-nem tudok semmit.
-Akkor jelentéktelen vagy számomra. És azzal a lendülettel leszúrta.
Erősebb bánat ült Viégo arcára, majd elsétál a köd felé, és eltűnik.
-Minden egyes győzelemmel, távolabb kerülök a királynőmtől, oh Isolde, miért nem tudlak Vissza nyerni?
Búsan leül a trónjára, majd elmélkedni kezd.
Pár óra elteltével, egy kissé fura ember tért be Viégo romos várába, akinél egy érdekes kasza volt. Mindenki flúgosnak tartotta, mivel magába beszélgetett.
Beérkezett Viégo tróntermébe, és letérdelt.
-Viégo már sokat hallottam rémuralmadról, és tudom hogy mit keresel.
Ekkor Viégo felkelt és elkapta az alak nyakát.
-Hol van a királynőm, hozd elém MOST!
-Ni-nincs nálam, de tudom ki-kinél van.
Viégo elengedi a flúgos fiút.
-Akkor hozd elém. Nyugodtan visszaül a trónjára.
-Vissza hozom, de elötte bemutatkoznék.
Lekapja magáról a csuklyát, és a vállára kapja a kaszát, majd neki kezd.
-Kayn vagyok, az árnygyilkos, aki nem ismer könyörületet.
-Kussolj már el, és inkább figyelj rá. Szólal meg a kasza a vállán.
-Milyen varázslat ez, hogy beszél a fegyvered?
-Ez nem varázslat, ez itt Darkin, a kasza ami miatt az árnygyilkossá váltam. Nevet Kayn kicsit elbizakodva.
-Érdekes, de felyezzük be a beszélgetést, és eredj a királynőm nyomába, és jócskán megfizetlek, vagy csak, nem öllek meg velük. Tekint a mögötte lévő árnyakra.
-Nekem ők nem kihívás, aki itt az lenne, az te vagy.
-Csak nem érek rá, és most, szerezd vissza a királynőmet.
-Rendben, indulok...
Azzal Kayn, Senna nyomába eredt.
YOU ARE READING
Arcane
FanfictionSzerbusztok, ez egy Arcane fanfiction lenne, amit első művem ként szeretnék bemutatni! Maga a Story az Viegot és az Arcane karaktereit foglalná magába +- néhány champ :D