Senna az Üldözött

28 0 0
                                    

Sennaék éppen Ioniába jártak egy folyó mentén, mikor egy érdekes hangra lettek figyelmesek.
Senna kézjeleket kezdett el mutogatni, ezzel kifejezve védekező pozícióba állas szándékat. Pár perce már így álltak, mikor a zaj, egyre hangosabb lett. Mikor már a zaj, szinte az orruk elött volt, mindenki arra szegezte fegyverét.
-MEGLEPETÉS. Ugrott ki Jinx a fák közül. Hirtelen mindenki lövöldözésbe kezdett, mire ráeszméltek, hogy ki is volt a zaj forrása.
-Jinx, te normális vagy? Meg is ölhettünk volna, hogy képzelhetted ezt? Vágta rá azonnal Lucian.
-Bocsika, csak a hangok mondták, hogy jó ötlet lenne. hangos kacajba kezdett
-Folytasd a nevetést, és élve foglak felnyársalni. -Felelte rá lassú mély hangjával pyke, aki nem a nyugodt személyiségéről volt híres.
-Na Pykeikám, ne legyél ennyire durci murci, ez csak egy kis poén volt, na mindegy is, fogtam vacsorát.
Mindenki kikerekedett szemekkel kezdett el bámulni Jinxre, mert már éhesek voltak egy ideje.
-Akkor hát emberek, itt letáborozunk, és nekiállunk enni, holnap reggel indulunk tovább.
-Ahh folyton csak megyünk és megyünk, nem lehetne már egy kis szieszta? Kerdezte hullafáradt hangon, a mindig hiperaktív Annie.
-NEM. Formedt ra Lucian.
Folytatnunk kell az utat, mielött a nyomunkra találhatnak,és akkor, még nagyobb veszélybe kerül Senna.
-Hagyd lucian, egy pár nap pihenés belefér, úgyis Ionia kellős közepén vagyunk, ki jönne el idáig értünk?
-Viego, viego mindenhova képes lenne követni minket hogy visszaszerezze azt. mutatott Senna nyakában lévő medálra.
-Legalább 1-2 napot, annyiba nem fogunk belehalni. Eközbe odasétált Senna lucianhoz, és egy csókot az arcára. Kérlek lucian, bízz bennem.
-huhh. Fulyta ki magát.
Hát jó, de csak 2 nap, és indulunk tovább.
-Végre megállunk egy pár napra. Megkönnyebbülés és mosoly ült az éppen egy plüssmedvét rajzolgató Annie arcára.
Mindenki megvacsorázott, és nekiálltak aludni.
Hajnali 1 körül járhatott az idő, mikor Kayn rátalált a táborukra.
-Látod Rhaast, megmondtam hogy megtalálom őket. Fényezte magát kayn, nagyon elbízva magát.
-Inkább fogd be a pofádat, és mészároljuk le mindenkit, és vigyük el viégonak sennat.
-Hat jo. vagta ra kayn.
Úgyis régen voltak már ilyen könnyü célpontunk.
Kayn a fák tetején ugrával, elért Sennáékhoz.
-Hát akkor, induljon a móka.Éppen lépett kettőt kayn, mikor egy halk nevetesre lett figyelmes.
Pislantott párat, és már azon kapta magát, hogy fejjel lefele lóg egy fárol.
-Szép volt Jinx. Vágta rá pyke. Most végre megtudjuk, ki is lehet ez, aki vadászik ránk.

ArcaneWhere stories live. Discover now