Kayn, az arny gyilkos

14 0 0
                                    

-Ahhh, hetek ota csak a kocsmakat jarjuk, es a fogadokat, egyszeruen nem akadunk a nyomukra.
-Fogd be a pofad, es menjunk tovabb, erzem a zsigereimbe hogy rajuk fogunk talalni,szoval ne add fel, es vanszold tovabb a segged. Vagta ra mar ingerult allapotba rhaast.
-Te menjel csak, jahh bocsanat, nelkulem nem tudsz sehova menni, mert csak egy fegyver vagy. Hangos kacajba kezdett Kayn.
-Megegyszer sussed el ezt a viccet, es cserben foglak hagyni.
-Jo, de egy italt elfogadnek.
Besetalnak az elso fogadoba amit meglattak,
Diszes felirattal ki volt irva, hogy *Utolso Esely fogado*.
-Nekunk ez tokeletes lesz,es meg par napra meg is tudunk itt szalni.
Betertek, majd kayn kert egy italt, megkapta, majd leultek a sarokba levo asztalhoz.
Kayn kortyolt volna bele az italaba, mikor egy furcsa lila erekkel, es sarga szemekkel rendelkezo,kicsit az 50-es eveiben jaro ember allt meg elottuk.
-Tudom hogy mit keresel, es tudom is hogy merre mennek. Felelte ra bemutatkozas nelkul a fura ember. Es tudon is hogy mennyien vannak, milyen fegyvereik vannak, es hogy hova tartanak.
Kayn kikerekedett szemekkel nezett ra, es legbelul tudta, hogy rhaastnak igaza volt.
-Segithetek neked, de annak ara van.
-Na es mi az ara annak?
100 ezer noxusi aranyba fog fajni.
-MENNYI? Te velem nem szorakozol. Rugta ra kayn az asztalt,majd az eppen foldre terulo alak nyakara lepett.
-Szepen megmondasz mindent amit tudsz, es talan nem ollek meg.  Ekozbe rahaast forgatta a szemeit, mert mintha, mar valahol hallotta volna mar ezt.
-Szerintem te nem tudod kibe kotottel bele. Hirtelen Gazfelhot kezdett el kiereszteni a furcsa alak, a hatan levo palackokbol.
-Ez mi a fa... be sem birta fejezni a mondatot, es eszmeletet vesztette kayn.
Erezte hogy valaki huzza,es par pillanatra emlekszik az utrol,de nem tudja beazonositani, merre lehet.
-Singed, te nem vagy normalis, hogyan hozhattad ide, meg veszelyt jelent szamunkra.
Ne aggodalmaskodj mar Viktor, a gazom elvette a teljes mozgaskepesseget, nem tud mit tenni, tudodc, ismered az ideggazaimat.
-Tudom, de akkor is...
Singed ( a furcsa lila erekkel rendelkezo alak) megfogta Viktor vallatt. Legalabb most bizz bennem.
-Jo, legyen, de most eloszor, es utoljara teszel ilyet.
Ekozbe kayn felebredt.
-Ho- Hol vagyok? Es mi tortent velem?
-En megmondtam, nem tudod kibe kotottel bele.
Eloszor is, mielott barmit tennenk, bemutatkozok, Singed vagyok, es ami miatt elajultal, az a sajat fejlesztesu ideggazom volt.
Kayn ficankolni kezdett, de nem ment neki.
-Meg se probald, minnel jobban feszkalsz, annal jobban veszi el az erodet a gazom.
-Mit akartok tolem? Kerdezte kayn
A penzt, es Anniet, szuksegunk van arra, ami benne lakozik, de ne siessunk ennyire elore.
Kellenek a kepessegeid, hogy elkapjuk, szoval kossunk egy egyesseget. Elmondom hol vannak a celpontjaid,cserebe, elhozod nekunk.
-Bocs, egyedul dolgozok, nem kell nekem senki, aki hatraltat,m.
-Igazabol, nincs valasztasi lehetoseged, vagy annyi ideggazt adagolok beled, mig a szolgam nem leszel.
Kayn attekintve a helyzetet, belement az egyesegbe.
-Hat akkor, eppen Ionian haladnak at. Singed muatott egy terkepet kaynnek, majd belenyomott a nyakaba egy tut.
- Ez arra van, hogy ne tunj el, ha megis megprobalnal megszokni, akkor annyi ideggazt nyom beled, azonnal belehalsz.
Kayn hirtelen megijedve, nekiallt a hosszu utnak.
-Ohh Rhaast, mibe csoppentunk mi bele...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ArcaneWhere stories live. Discover now