yıkılışlar.

377 49 18
                                    

04.17
6 Mart 2022

insanlar doğur, büyür, yaşar ve ölür. eğer şanslılarsa ölene kadar aileleri yanlarındadır fakat ben, yanımda olmanıza rağmen şanslı olup olmadığıma karar veremiyorum. çünkü siz ne kadar yanımdaysınız, o kadar uzaktaydınız.

bütün sorunlarımın hep derslerle, sınavlarımla veya arkadaşlarımla olduğunu düşündünüz. oysa ki benim arkadaşım bile yoktu, size sürekli bahsettiğim insanlar hayali birer insandı. ben sadece size kendimi beni görmek istediğiniz şekilde yansıttım. benim hayatımın çoğunu siz şekillendirdiniz, sizin isteğinizle birçok şeyi yaptım.

sizin her seferinde, bunları yapmakla mutlu olduğumu düşünmenize izin verdim. sanırım zaten sizin isteğiniz de buydu, bu kız ne hisseder diye düşünmediniz hiç.

olsun, canınız sağ olsun.

yine de şunu söylemeden geçemeyeceğim; siz benim kendi fikirlerime bile karşıydınız. her seferinde kendi fikrinizin doğruluğunu, bağırıp çağırarak, bok gibi fikirlerim olduğunu söyleyerek kanıtlamaya çalıştınız ama ben sizi kandırdım. hepsini kabullenmiş gibi yaptım.

sizden ve bana kabullendirmeye çalıştığınız fikirlerden nefret ediyorum.

siz, benim içimdeki küçük çocuğu öldürdünüz. ben artık kimseye güvenemiyorum. eski benden geriye hiçbir iz kalmadı, iz bırakanlar unutuldu, iz bırakan yaralar kabuk bağladı. şimdi de o kabuğu koparıyorum. biliyorum, kopardığım an tekrar kanayacak. fakat o yaranın orada durması doğru değil, durmamalı. durursa ben hayatım boyunca sizin ruhumda bıraktığınız izle yaşayacağım. size ait hiçbir şeyle yaşamak istemiyorum.

çünkü siz her gece, sabaha kadar yorganın altında ağlayan beni duymadınız. ikiniz de kendi işlerinizle meşguldünüz. sizin tek varlığınız kızınız değil, o şirketti. ve siz kızınızı değil, o şirketi yaşatmak için elinizden geleni yaptınız.

ne diyebilirim ki? umarım benim yerime koyduğunuz o şirket ben gittikten sonra kalan boşlukları da iyice doldurur.

inanın size daha fazla yazmak isterdim. ancak siz beni anlamadığınız gibi bu mektubu da anlamazdınız, tabii okuduysanız.

eğer gün gelir de okursanız size sadece şunu söylemek istiyorum; beni siz yıktınız.

-iz.

manevi anlamda hiçbir değer vermediğiniz kızınız.

🖤

yıkılışlar ve yok oluşlar | kısa hikaye ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin