7 Mart 2022
güneş, uzun gökdelenlerin arasından pürüzsüz camlarına yansıyarak doğarken istanbul'da zaman fark etmeksizin sürekli olan koşuşturmaca başladı. rezidansların arasındaki yoldan kornalar eşliğinde geçen arabalar henüz hiçbir şeyin farkında değildi. herkes kendi telaşesinin içinde bitap düşmüştü. monoton bir hızda ilerleyen son derece lüks spor arabalardan birkaç tanesi rezidansların olduğu siteye girdi. olay henüz tazeydi, belki dört belki beş saat geçmişti ancak kötü haber tez duyulmuştu.
sitenin güvenliği tanıdığı arabaların geçmesine, bariyeri kaldırarak izin verdikten sonra meraklı bakışlarıyla ne olacağını izledi. arabaların birinden inen adam ve kadın en ufak bir kırışıklık bulunmadığı kıyafetlerini düzeltip kendilerinden emin adımlarla binanın girişine yöneldi. belli ki iş insanlarıydılar. güvenlik görevlisi önceden kendisine çok kez söylenmiş olmasına rağmen unuttuğu isimleri hatırlamaya çalıştı. tek bildiği sosyetenin en ünlü insanlarından biri olduklarıydı.
zaten bu siteye iş insanları dışında kimse taşınmazdı.
aradan asırlar gibi gelen dakikalar geçtiğinde adam ve kadın hâlâ dönmemişti. zamanı belirsiz bu süre içinde gelen ambulans da çıkış yapmamıştı. güvenlik görevlisi gelen başka bir spor arabanın girişini sağladığı esnada sağlık görevlileri yeleklerinin turuncu renklerinin arasında kolayca seçilen siyah ceset torbasını gördü. ambulansa taşınan cesedin arkasından gelen adam ve kadın dışardan kolay kolay fark edilmeyen sahte göz yaşlarını silerken şoförlerinin, siyah range rover'ın kapısını usulca açmasıyla arabalarına bindiler. onlar siteden ayrıldığında arkalarında, onlara iğrenç bir şekilde bakan bir güvenlik görevlisi bıraktılar.
üzüldükleri falan yoktu.
zaten ölen kızlarının kanserin son evresinde olduğunu güvenlik görevlisinden başka bilen yoktu.
büyük bir çeviklikle çektiği fotoğrafı incelerken bu haberin magazine düşmesi çok geç olmadı. neredeyse bir saat içinde tüm sosyal medya platformlarını sarsan haber yayıldı.
haber muhabiri adam burada güvenlik görevlisi olarak işe başlamakla çok iyi yaptığını düşündü. aksi takdirde emiroğlu ailesi, tek kızlarının intihar karışımı ölümünü sonsuza dek gizleyecekti.
iz emiroğlu'nun babası, rauf emiroğlu'nun dediği gibi menfaat size her şeyi yaptırılabilirdi, kimseye güvenmemeliydiniz...
sevgilinize.
ailenize.
çevrenize.
🖤
siz bölüm isteyince kısa hikayeye özel bölüm yazdım ne yapayım arkadaşlar 😋
umarım sevmişsinizdir. bana göre iz emiroğlu'nun hikayesi bu kadardı. hayatının öncesinde olanlar ve bu bölümden sonra olacaklar tamamen sizin hayal gücünüze kaldı. iz'in ne yaşadığını, nelere maruz kaldığını ya da intihar (?) sebebini siz kendinize göre belirleyin.
kısa hikayelerimde sizi düşündürmeyi severim bilirsiniz :))
buraya bitirme tarihinizi yazabilirsiniz.
özel bölüm hakkında düşünceleriniz neler?
050123'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yıkılışlar ve yok oluşlar | kısa hikaye ✓
Truyện Ngắn•kısa hikaye, tamamlandı. ❝beni siz yıktınız.❞ ~ 251221 | civciv'