Downtown

25 3 0
                                    

*mesaj gelir *
"Mesaj atmış "
"Kim hoongie"

"AK "

"Efendim "

(Herkes seonghwa ya bakar )

"ne seonghwa demedin mi "

"Hayır "

" sen şüphe uyandırıyorsun "

"Ben kalbiyim artık ellerinize sağlık "

"Nereye daha düğün ile ilgili konuşmadık "

"Lan susun "

"Sizde şüphe uyandırıyorsunuz "

"Otur otur seong "

(Seong u San / park o Woo /hwa yı hoong )

" kahve hazırlayayım "

"Evet hazırla hoongie "

" ben buraları topluyayım "

"Bende yardım ediyim " 

" yok gerek park . Sen hoongie yeye yardım et o ölçek yapmada zorlanır "

" tmm "

ಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠಠ_ಠ

" neden geldin hwa "

" Woo dedi "

" woo dedi diye gelicekmiydin "

" evet "

"Woo al şunu tanımadan yardım etmesine gerek yok "
"Var çar yanında dursun seni izlesin bari "

" yaa off"

"Of lama "

"Anırma "

"Hoongjoong "

"Ne var "

" beni seviyormuşum "

"Öğretmenim olarak evet "

"Normal de "

"Hayır "

"Peki "

Kalbim acıyor gibiydi galiba ona yalan söyledim onun da kalbi acıyor olabilir ben ne yaptım ??

kahveleri hazırladım ve içeri geçtim hiç konuşmamıştı ve durgundu acaba onun kalbine zarar mı verdim ?

Bizimkilerin sesi soluğu çıkmıyordu bende elime kitap almiş okuyordum

Yine bir söz dikkatimi çekti

* merhaba sevgili günlük bu benim galiba ölüm günümden önce yazdığım ben bir kanser hastasıyım.
Sanaldan aşık olduğum çocuk başkasını seviyormuş  leeana diye birini seviyormuş . Ben Teamoon isem Kia benimdir derdim ya , işte artık o benim değil . Kendimi alkole sokarsam iyi geliceğini düşünmüştüm ama yanılmışım . Son 2 gündür ağzımdan kan çıkmaya başladı çok sık öksürmeye başladım . Saçlarım dipleri kalmayacak şekilde döküldü . Acılarım daha da arttı . O bana canım arkadaşım diyordu . Beni arkadaşı olarak görmesi gerçekten canımı yakıyordu . Eğer biri seni seviyorsa yada sen o kişiyi seviyorsan ona içini dök . Ben yıllardır yapmaya çalıştım fakat beni sadece ve sadece arkadaş olarak görüyordu . Ona hislerimi söylesem hayal kırıklığına uğrayacaktı . Sevdiğin kişiye kendinden fazla değer verirsen kaybedersin . Hayatı küçük , orta , büyük olarak yaşarsınız ben küçük yaşıyorum . Eğer biri sizi seviyorsa o kişinin sevgisini görün . Eğer görmezseniz hem onun hemde sizin kalbiniz boşlukta yer bulur...."

Aşk acısı çekiyroum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşk acısı çekiyroum

Will you be mine ? / 𝕤𝕖𝕠𝕟𝕘𝕛𝕠𝕠𝕟𝕘♫♡︎𓂀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin