"Ama kalbin yanmayacak . Silahları indirin . Sen woo San ı al ve arabaya git "
"Anlat dinliyorum "
"Yıllardır seni tanıyorum hoongjoong . Gerçek Anneni ve babanı . Bana kızgın olmakta haklısın çünkü onları ben öldürdüm . Senin bir annen ve baban vardı . Onları ben öldürdüm . O araba kazasından sonra 4ay boyunca komada kaldın . Beynindeki tüm anıları sildiler . 2 aile seni evlat edindi . Üvey annene ve babana kızma . Aslında ben bir öğretmen değilim . Mafyayım . Neden yaptığımı soracaksın . Senin gerçek annen ve baban benim ailemi mezara gömdü . Seni gerçek annenin ve babanın yanına götürmek için sürekli karşına çıktım . Bunun için bir sürü yol düşündüm . "
"Mesela ?"
"Mesela . AK . Seni tuzağa çekmek için kullandığım bir yöntem ama artık onunla fazla konuşmamak istedin . Seni öldürmek istedim .*hoongjoongun gözlerinden yaşlar süzülür * fakat sana aşık oldum . Seni çok seviyorum. Öidürmek isterken aşık oldum hoongjoong . Önümde duran o bedene . Gözlerimin içine bakan o adama . Beni öpüşün bakışların herşeyine aşık oldum hoongjoong ... ve lanet olsun ki beni sevmiyorsun. Sevgim karşılıklı değil . Bu acıyı yaşadım hoongjoong .*seonghwa silahı başına doğrultur* "
"Seni seviyorum hoongiem..... "
"Yapmaaa!! Yapmaaa nolur . Belki sevgin karşılıklı . Önünde durun o beden , gözlerinin içine bakan o adam sana karşı boş değil . Asıl bana lanet olsunki seni sevdiğimi gösteremedim bu acıyı yaşattım sana . Lanet olsunki seni canımdan çok sevdim . Lanet olsunki o tetiği çekme !!! Bana acıyı yaşatma seonghwa !! Bana bunu yapma . Sana aşığım . Sen.Benim için değerlisin ."
*
Seonghwa uçuruma ilerler *"SENİ SEVİYORUM KİM HOONGJOONG !! "
" HWA düşeceksin yapma "
*san ve woo geri yanlarına gelir *
" SANA AŞIĞIM HOONGJOONG "
Hoongjoong seonghwa yanına gider birbirlerinin gözlerinin içine bakarlar .
" seni seviyorum hoongjoong "
"Bende seonghwa "
Seonghwa ellerini hoongjoong un yanaklarına koyar ve dudağına yaklaşır . Seonghwa ve hoongjoong dağın başında ve uçurumun dibinde birbirlerine sevgisini söylerler . Seonghwa hoongjoong un dudaklarına yapışır .
Bunları gören San ve woo mutlaktan nerede ise ağlayacaklardır .
" Woo ""Efendim San ?"
"Seni seviyorum "
"Ne !??"
"Seni seviyorum JUNG WOOYOUNG "
Woo ağlamaya başlar ve dayanamaz ve Sanın dudağına yapışır . Bundan hoşlanan sanda karşılık verir .
***
"Tüm gözler üstümüzde hoongjoong ... "
"Gülüşün benim için tek ilaç ..."
"Bana sarılışın aşığım sana hoongjoong "
"Sen ve ben......"" bu seninle son fotoğrafımız . 2. Ölüm yıl dönümün kutlu olsun sevgilim...
***********************************************
Son bölüm . Okuduğunuz için tşk ederim anlayışınız herşeyiniz için . Bir sonraki fick te görüşmek üzere ❤️💕 ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Will you be mine ? / 𝕤𝕖𝕠𝕟𝕘𝕛𝕠𝕠𝕟𝕘♫♡︎𓂀
Aventura(tamamlandı) Kalbim paramparça . Aşık oldum . Onun herşeyine aşık olmuştum . Seni seviyorum...