6

5 3 90
                                    

Kaç gündür olduğu gibi telefonuma boş boş bakıyorken içimde bitmeyen merak ve endişeyle ekip aracından indim.

Diğer polis arabalarının yanından yürüyerek Woo Bin'e geldiğimi onu beklediğimi bildiren mesajımı attım.

Yoktu. Ne kendisi ne araması ne de bir mesaj... Ki Yong'tan haber alamayışımın kaçıncı günüydü artık saymıyordum Çünkü zamanın gerçeği canımı daha da acıtıyordu.

Aldığım kahvemi yine içemeden soğutmuştum. Önümdeki çöp kovasına atıp ilerledim.

Merkezin önündeki merdivenlere oturuyorken yanımdan geçen polislerin insanların yargı dolu bakışlarını umursamadım.

İyi değildim.

Biliyordum. Bunun yaşanacağını biliyordum. Kendime yalanlar söyleyip iyi düşünmeye çalışarak ona engel olmadığım için de kızgındım. Ona da kızgındım. Bilinmezliğe sanki bu hayatta tek başınaymış gibi gitmesi , Onu seven insanlara bunu yaşatması bencillikti.

Gyu Ri her ne kadar üstleriyle konuşup bir şeyler öğrenmeye çalışsa da öğrenememişti.

-Ju Yeon!

Önümde dikilen 3 kişiyle kafamı yerden kaldırırken ne zaman geldikleri hakkında hiçbir fikrim yokken selam verdim.

-Merhaba...

-Donacaksın bu soğukta...

Jun Ji üzerindeki şalını bana vermeye çalışıyorken ayağa kalktım.

-İyiyim Jun Ji. Haberin yok devriyenin montları acayip iyi ısıtıyor.

-Ya da üniformasıyla bile çok güzel ve ateşli olduğun içindir.

Joong Ki'nin beni gülümsetme çabasına Jun Ji de katılıp beni beğendiklerini belli eden hallerine onları iyi hissettirmek için karşılık verip gülümsedim.

Joong Ki'nin beni gülümsetme çabasına Jun Ji de katılıp beni beğendiklerini belli eden hallerine onları iyi hissettirmek için karşılık verip gülümsedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Teşekkür ederim Avukat Bey... Hem siz üçünüz ne yapıyorsunuz benim başımda işiniz yok mu?

Gyu Ri ve Jun Ji birbirilerine bakınca gerildim.

-Kötü bir şey olmadı dimi? Gyu Ri? Jun Ji? Yoksa Ki Yong'a bir şey mi oldu?

Joong Ki araya girip Jun Ji'ye attığı omuzla yanıma gelmişti.

- Şöyle ki Memur Hanım benim müvekkilim içeri de... Ben onu görmeye adliyeden geliyorken bu iki yürüyen bela bir şeyler kaynatıyordu. Sonra Jun Ji'de benimle gelmek zorundaydı. Sonra Gyu Ri'de ateşten kaçarcasına bizim peşimize takıldı.

Kızlara döndüğümde cevap vermelerini bekliyordum. Joong Ki yalan söylemeyen biriydi. Avukat olmasına rağmen her şeyi dürüstlüğüyle ve kendinden emin oluşuyla kazanıyordu.

- Ben Amir Seong Ho'dan yardım istedim. Bir şeyler öğrenebilmek için... Jun Ji'yle bunu konuşuyordum sonra o ikisi gelince ben de geleyim dedim...

a n y o n e Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin