Harbe mi

27 2 1
                                    

Çocuk:baba biz ne için çalışırız
Baba:ekmek için
Çocuk:peki fırıncılar
Baba:oğlum bak git

Konuşmayalım arkasından
Ayıptır gel önüne geçip
Konuşalım.

Adamın biri gelip bana bir gül verse, oturur reçel yaparım. Valla o derece unuttum bu işleri.

Kim o diye sorduğumda "ben" diyen herkese kapıyı açarım, net.

Misafirin çocuğu "Abi bilgisayar çalışıyor mu" dedi. Yok, "ev hanımı" dedim. O günden beri çocuktan haber alınamıyor.

Sabah uykumu alamayınca, yatağımın başında tarlası yanmış köylü gibi oturuyorum.

Taksiye bindiğimden beri taksimetreyle kesişiyoruz, sanırım taksimetre bana yazıyor.

Adamın boyu 1.50 karşıdan gelen 1.85′lik kızı kesiyor. Hadi Allah korkun yok, yükseklik korkun da mı yok?

Sevgilisinden ayrılan bir Japon ne şanssızdır lan, unutabilmesine imkan yok nereye baksa aynı yüz, kime baksa aynı gözler.

Kız Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtmış ama Balotelli olmuş.

Elektrik kesikken lambanın düğmesiyle oynadıktan sonra "Lan şimdi düğme açık mı kaldı kapalı mı" diye düşünmekten beynim alev topuna döndü.

Otobüsün içi hareket halinde 30 derece, durakta kapılar açılınca -10 derece. Yanımda oturan amca çatladı, koli bandıyla tutturduk.

Bazen lan diyorum kendime. Sonra lanlı lunlu konuşma diyorum, önce o eli bir indir, akıllı ol falan derken zor ayırıyorlar.

İstediğin kadar şehirli ol, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

Uyuyacağım diye bilgisayarı kapattım, telefondan giriyorum. Bunu da kapatınca yastıktan bir denerim herhalde galiba sanırsam.

Sigara içmediği halde her gün bir paket sigara parasını bir kenara koyanınız var mı? Yok. -konu kilit-

Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı ilk soru: hep yerlere döktün di mi?

Bizim zamanımızda" diye cümleye giren kişilerin ağız bölgesine kösele terlik vurarak tedavi edebilirsiniz.

İlkokulda nöbetçi öğrenci ciddiyeti diye bir gerçek vardı. Sanırsın 4 -C sınıfının nöbetçisi değil de, Dolmabahçe Sarayının muhafızı.

Her şey zamanla geçer diyenin ağzına ıslak odunla vurasım, sonra da "zamanla geçer" diyesim var.

Türk kızına sormuşlar: "fotoğraf altına yazdığın şarkı sözü/şiir ile ne mesaj vermeye çalışıyorsunuz?" o da demiş ki "uf sana ne be salakkk"

Erkeklerin kalbine giden yol midesinden geçseydi, odalarında Adriana Lima yerine Emine Beder'in posterleri asılı olurdu.

Selam ben konuşma sırasında ağızdan fırlayan tükürük parçası. Masaya düştüm, görmedim numarası yapıyorlar ama herkesin aklı şu an bende.

Sen cv'ye "özel yeteneğiniz var mı?" sorusunu yazarsan, ben de "var; hesap makinesiyle leblebi yazabiliyorum" cevabını veririm sayın yetkili.

Araba yarışı oynarken tuşlara daha kuvvetli bastığında arabanın daha hızlı gideceğine inanan insandan ne zarar gelebilir ki, kırmayın onu.

Bence kardeşIer bakkaIa göndermek ve çeşitIi ayak işIerinde kuIIanmak için var. Ara sıra dövüp stress atma oIayı zaten bambaşka güzeI.

Ya benim oIursun ya da kara toprağın!" Dediğim kız, toprak isminde esmer bi çocukIa evIenmiş. Ben demiştim zaten.

- Kanka sen öImezsin neden biIiyon mu ?
+ Neden kanka ?
- Çünkü dünya maIı dünyada kaIır
+ İyi beraber takıIırız o zaman

Rekor 3yorum 5beğeni yoksa devamı gelmeyebilir.

KOMİK SÖZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin