Luis incepea sa gateasca ceva cat timp eu cu Andi vorbeam despre tot felu de chestii, apoi m-am dus la dus.
Cat timp eu eram acolo, incepe sa ii sune telefonul lui Andi.
-David? A... Bine, bine. Vin imeidiat, da, da. Bine pa. Baieti trebuie sa plecam.Diana hai odata!
-Asteapta...strig eu din baie.
Merg in camera mea si ma imbrac intr-un tricou cu maneca lunga, o geaca de blug , niste pantaloni cu tur lasat negrii. Imi las parul liber pe spate si ma incalt in niste botine.
-Sunt gata.Unde mergem?
-Diana, spuse Denis , te rog sa fii atenta. David te asteapta la pista. Sa fii atenta.
-Andi? Ce sa intampla?
-Nimic. si ma trase in masina impreuna cu David si Chris ,cat timp Luis ne pregatea ceva de mancare pana ne intoarcem.
-Am ajuns la o pista. Multe masini luxoase erau aliniate.
Am iesit din masina . Trei baieti ne asteptau , impreuna cu David.
-Buna Diana. spuse el
- Din ce motiv nu ma duci acasa am? Si de ce traiesc in casa aia cu astia?
-Diana, ei te protejeaza...
-De cine , David, de cine?
-La timpul potrivit am sa iti spun.
-In fine... De ce ne-ai chemat?
-Vroiam sa iti spun ceva. si ma trase intr-un colt al pistei unde eram doar noi.
-Diana, eu... Eu te iubesc.
Ma saruta pe frunte . Un sarut umed si mic cu atatea sentimente.
-Iti promit sa voi fi mereu alaturi de tine. Spuse el
Acum hai la ceilalti.
Ma luate in brate ca pe mireasa.Ma simteam protejata langa el.
Ma lasa jos , iar Chris ii sopti ceva.
-Sa o pretuiesti frate. Fata asta chiar merita.
M-am inrosit.
-Si... , spun eu, ce facem acum?
-Acum...Hmm... Vrei sa facem o tura pe pista cu masina mea?
-O intrecere?
-Exact.
Chris porni motorul masinii , la fel si David.
Stateam in partea dreapta in masina si il priveam.
Deodata a pornit. Am ramas uimita de indemanarea lui. Curbele le facea perfect.
Era uimitor baiatul asta.
Chris era cu mult in fata noastra, dar printr-o miscare stiuta doar de el am ajuns primii.
Dupa ce am iesit din masina lui ,Chris ramase cu gura cascata. David incepu sa ma invarteasca in bratele lui , iar apoi ma imbratisa ca un urs. Chris imi lua mana si o saruta apoi zise:
-Frumoasa domnisoara...
Am inrosit.
-Nu imi mai zi asa.
-Cum spui tu...
-Lasa-mi iubita in pace si ii dadu un pumn in umar prietenesc...
CITEȘTI
Un singur mesaj spre fericire
Ficção AdolescenteO poveste de dragoste cu mari pasiuni , iubiri si multe aventuri . O fata oarecare ajunge sa iubesca cel mai popular baiat din tara , iar aici incepe conflictul si drama . <3