0.5

120 15 2
                                    

TW; KAN BAHSI GECECEK RAHATSIZ OLACAKLARA DUYURULUR

kan. bileklerinden süzülen kan. acıyordu, ama umurunda değildi. hayatına son verdiği zaman, bir daha acı çekmeyecekti, son bulacaktı acıları.

bıkmıştı hayattan yaşamaktan. yorulmuştu. annesi ders calışmasını söyleyip dururdu. babası eşcinsel olduğunu öğrendiğinden beri ona bir insan gibi davranmıyordu. bir hayvana bile yapılması hoş karşılanmayan o şiddet unsurlarını, öz oğlunun üzerinde uyguluyordu.

annesi ise buna göz yumuyor, sanki hiç bir şey y
olmuyormuşcasına hala ders çalışmasını söylemeye devam ediyordu.

chenle bıkmıştı. gördüğü şiddetten, yok sayılmaktan. bu yüzden son vermek istiyordu hayatına. ölüp gitmek istiyordu.

ama yapmasına engel olan bir şey vardı. tek bir şey. jisung o gidince ne hissedecekti?

şimdi bile çok ağlıyordu. chenle'nün bileklerini her gün bıkmadan usanmadan tekrar sarıyordu. onu özlerdi büyük ihtimal. onun için üzülecekti. ağlayacaktı. dayanabilir miydi kendisinin yokluğuna? o kadar kadar dayanıklı mıydı?

bunu düşünüyordu bileklerine o bıçağı her götürdüğünde. jisung'un gülüşünü de kendisiyle birlikte öldürmek istemiyordu. hayır. bunu istemiyordu. istediği son şey jisung'u üzmekti. ama yine de ölme isteğine engel olamıyordu.

_______
17.12.21

✓ wrong side of myself ⌗ chenle × jisungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin