jisung parka doğru adımlarken chenle parktaki salıncaklara oturmuş, dün gece kestiği bileklerine bakarak usulca sallanıyordu. chenle'yü görünce adımlarını hızlandırdı ve onun yanındaki salıncağa oturdu jisung.
"nasılsın?" diye sordu. cevap alamamıştı.
"chenle?" diye tekrar seslendi jisung.
"özür dilerim ji, dalmışım. iyi değilim. çok kötüyüm. midem ağrıyor, bulanıyor. başım ağrıyor. başımdan ve midemden çok kalbim ağrıyor. dayanamıyorum. anneme, babama, yaşamaya dayanamıyorum jisung. ben ne yapacağım?"
durdu duydukları üzerine jisung. biraz bekledi chenle'nün sakinleşmesini.
"ne yapacağım ben ji?" diye sordu chenle.
"sana benimle yaşayabileceğini söylemiştim. sevmediğin herşeyden uzakta yeni bir hayata başlayabileceğimizi sana defalarca söyledim. bunu neden seçenek saymıyorsun?"
"yaşamayı da sevmiyorum."
"burada, nefret ettiğin şeylerle olduğun için yaşamayı sevmiyorsun."
"sanmıyorum"
"onlar olmadan yaşamanın ne olduğunu bilmiyorsun, o yüzden bilemezsin lele."
"haklısın. ama yine de, bilmiyorum."
"bileklerini kesil hayatına son vermek daha kolay geliyor değil mi?"
"evet. daha kolay. ölüp gitmek daha kolay ji."
"ölmeni istemiyorum."
"ben de ben ölünce üzülmeni istemiyorum ji."
"chenle"
"başka çözüm yolum yok"
"var"
"o. seçenek degil"
"neden? benimle yaşamak istemiyorsan jaemin hyung ile de yaşayabilirsin."
"senden değil. nereye gidebiliriz ki? kaç yaşındayız, nereye kadar kaçabiliriz?"
"kaçabildiğimiz kadar uzağa"
"kaçamayız"
"denemedik, bilemeyiz"
"denemeye korkuyorum"
"ölmekten korkmuyor musun?
"evet. ölmekten korkmuyorum"
_______
17.12.21
ayayaya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✓ wrong side of myself ⌗ chenle × jisung
Fanfictionjisung neden, neden sana yardim etmeme izin vermiyorsun [texting, story, angst] ©jadedstilll - 2021 !!, self-harm, suicide.