1

61 6 0
                                    

Karl pov :
Hey sunt karl si am 21 de ani . Mam mutat recent in UK impreuna cu familia mea. Acu ca mam mutat ma pot apuca sa postez mai des pe youtube si sa fac liveuri pe twitch.

Sapnap pov :
Buna sunt nick/sapnap. Si am 20 de ani . Sunt din UK , si stau in acelasi apartament cu prietenul meu dream. Postez pe youtube dar nu asa des, pe twitch fac liveuri destul de des.

Dream pov :
Hey sunt dream/clay am 21 de ani. Stau in UK cu prietenul meu nick/sapnap.Ne cunoastem de cand eram la scoala ij clasele 1-4 :) . Mam mutat cu el ca nam o relatie asa de buna cu parintii mei..
Postez pe youtube si mai fac liveuri pe twitch cand mai imi amintesc. :,P
Am de gand sa incep un SMP in care voi adauga diferite persoane noi si o sa ne jucam. Azi am de cand sa fac SMP-ul.

Autor pov :
Dream sa pus la calculator si a pus in aplicare planul lui .
Sapnap era in sufragerie la televizor .
Dupa cam 15 min vine dream sii ii zice ca a facut un SmP si daca are prieteni care stie ca se joaca minecraft sai zica ca sai bage .
Sapnap isi aduce aminte ca are un prieten fundy care se joaca minecraft si sa dus sal intrebe.

Fundy pov :
buna sunt fundy am 22 de ani si sunt mutat in florida dar eu mam nascut in UK . Inainte sa ma mut aveam un prieten nick/sapnap . Sincer imi este destul de dor de el. Si ma gamdesc sai dau un mesaj..

Sapnap pov:
Cand vreau eu sai dau mesaj lui fundy , imi da el primu. Nu prea imi convine sa vb cu el deoarece e destul de enervant .

Conversatia dintre cei doi ...

F-fundy
S-sapnap

F- hey nick ! Ce mai faci ? Nu am mai vorbit de muuuult timp..
S- hey fundy..Nimic , nu prea am ce zice....
F- ce-ai mai facut de cand am plecat ?
S- nimica intresant..mam mutat cu un prieten de al meu

In mintea lui fundy..:
( ahaa , deci sa mutat cu un prieten de a lui..ma mir cum de nu mo uitat...)

F- Ohh..super :)...imi pare bine..
S-...intrebare.....Stiu ca tu te joci minecraft,nu?
F-da ce ce intrebi ?
S- pai prietenul meu a fct un SMP si ma intrebat daca vrei sa intri
F- da desigur
S- bine ma duc sa discut cu el!..Ne mai auzim .. Pa
F- pa nick

Autor pov :
Sapnap se duce la dream si discuta cu el si il adauga pe fundy in SMP.
Dream ca sa nu stea prea mult sa se gandeasca pe cine sa adauge a pus un mesaj(sau cum vreti voi sa se cheme) si asteapta...

Karl pov :
Stau linistit la calculator si vad ca cineva a facut un SMP..iam dat mesaj in privat am mai discutat niste chestii intre noi si ma adaugat..Numele smp-ului era intresant... Dream SMP.

Dream pov :
Dupa ce am pus anuntul au mai intrat niste persoane care erau foarte de treaba si erau chair prietenoase. Prima data dupa ce lam adaugat pe sapnap si pe fundy in smp a mai intrat un baiat pe nume karl. Era chair de treaba. Abia astept ca smp sa fie din ce in ce mai popular..
Dintro data primesc un mesaj in privat
si vad ca era cineva care vroia sa intre in smp. Era un baiat cu numele George.
Iam dar admit in Smp si am inceput sa discutam.

George pov :
Buna sunt george si am 23 de ani. Sunt din UK si stau singur intrun apartament . Am vazut un mesaj pe internet in care zicea ceva de un SMP . Am vorbit cu adminul serverului si am intrat. Era chair fain.

Tine skip , dupa 2-3 saptamani..:

Autor pov :
In Smp a intrat foarte multe persoane si chestia asta la facut pe dream sa fie fericit ca are prieteni..online dar e bun si asa :)..
Sapnap pe zi ce trecea incepea sa fie destul de apropiat de Karl , se intelegeam foarte bine. Intro dupa-amiaza sapnap a stat putin pe ganduri de ce in majoritatea timpului cand vorbeste cu karl are fluturi in stomac si atunci a realizat ca el sa indragostit de el.Logic ca fundy ii era ciuda ca el era destul de ignorat de sapnap. Dar nu prea avea ce sa faca.
.
.
.
___________________________________________

Heey :D
cum vam promis ca fac o noua carte uite :]
a aparut
maine o sa scot cartea noua cu dnf , o alta carte diferita de prima pe care am scoso..
Prima carte care este impartita in doua parti am sa o continui cand mai am timp ;,)..
Sooo sper ca va place noua carte :]
Nu o sa fie capitolele asa de lungi ca mie lene sa scriu mult si mna :)
Btw o sa apara creca maxim 1-2 capitole pe saptamana diferit si de starea mea ca mna nu is asa de bine dar mna nu va intreseaza pe voi chestiile astea
Ne auzim data viitoare :D
byeee

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 07, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mai Mult Ca Prieteni?~KarlnapUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum