"Hadii minaa" dedi irem "doğruluk mu cesaret mi?"
Acaba cesaret desem ne ister ki?
"Cesaret"dedim bi an. Ne isteyebelirki?
"Urasss" diye atıldı Beyza.
"Ne uras ne alaka şimdi uras ya?" Allamm yeaa lütfen saçma bişiy istemesinler.
-bi dakika iç ses aklına hemen öyle kötü şeyler getirme.
+gerizekalı mina, kız uras dedi daha kötü ne olabilirki?
İç sesim haklı. "Okulda aniden bi an urası öpüceksin bakalım ne tepki vericek" dedi zeynep.
Yanlış mı duydum acaba hayatımda hiç kimseyle öpüşmemiş ben hayatında kim bilir kaç kızla öpüşen urası mı öpücem? Okulda popi olan arkasında bütün kızların faişelik yaptığı urası mı öpücem? Yok ya şaka yapıyorlardır.
"Ne dedin? Siz iyimisiniz ya? Yok yok siz gece gece uykusuzluktan saçmalyıyorsunuz hadi yatalım artık saat 02.30."
"Aaa mina korktu" dedi zeynep
"Hatırlatırım cesaret demiştin minacım,yapmak zorundasın" diyee ekledi irem. Allam ya napıcam şimdi ben. Hangi göte uyup cesaret dedim ki?
"Zengin züppe bebelağı mı öpücem? Birincisi benim elime onu öpme fırsatı bile geçmez,ikincisi ben hiçkimseyle öpüşmedim sizde biliyorsunuz"
"Cesaret de burda mina ilk öpücüğün hep özel birisyle olsun isterdin,ilk öpücüğünü harcayabilecek misin bakalım? züppeyi öp,popi bebelağı öp" dedi beyza.
"Ayrıca ona hayranlıkla baktığının farkındayız" diye sırıttı zeynep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia Öpücüğüm
Romanceokulun havalı,züppe,popi çocuğunu öpme konusunda iddiaya giren mina ve ilk öpücüğü