1 💗

371 20 14
                                    

  

გამარჯობა, მე თეჰიონი ვარ 18 წლის და ვცხოვრობ ჩემს შეყვარებულთან ერთად.
ჯონქუქი ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე კარგი ადამიანია ვისაც კი შევხვედრივარ ჩემზე ზრუნავს, საშინლად ყურადღებიანია და მოსიყვარულე.

ჯონქუქი სამსახურშია და უკვე ძალიან მომენატრა ერთი სული მაქვს როდის მოვა რომ ჩავეხუტო და დავიძინოთ.

*შეტყობინება ჯონქუქისგან

"საყვარელო დღეს სახლში ვერ მოვალ კომპანიაში ძალიან ბევრი სამუშაოა, ვწუხვარ ხვალ გნახავ."

"კარგი...რაგაეწყობა ძალიან არ გადაიღალო"

აჰჰჰ ძალიან მიჭირს ჯონქუქის გარეშე ძილი ჩემთვის ეს სიკვდილივითაა.

                         {მეორე დღე}

აიიშ, მთელი ღამე ვერ დავიძინე და ეხლა მთელი სახე დასიებული მაქვს, თვალებიდან ძლივს ვიყურები.

ყავას ვიკეთებდი როცა კარის ხმა გავიგე რათქმაუნდა ვიცოდი რომ ეს ჯონქუქი იქნებოდა, გავიქეცი რომ ჩავხუტებოდი

*ჩახუტება*

-აჰჰ ჯონქუქქ ძალიან მომენატრე.

-მეც მომენატრე პატარავ

-შემოდი რამე ჭამე და დაისვენე დაღლილი იქნები

-ჰოო პატარავ ძალიან დავიღალე მთელი ღამე ვმუშაობდი

ბოლო სიტყვაზე ბოროტულად გაეღიმა რაზეც ცოტა დავიბენი მაგრამ ყურადღება არ მივაქციე

-ჯონქუქ, დღეს ხომ დარჩები სახში?

-კი პატარავ აბა რას ვიზავ

-ჰეჰე

მე და ჯონქუქმა დაძინება გადავწყვიტეთ რადგან ორივენი უძილობისგან დაღლილები ვიყავით.

                           ღამის 1:00

-მჰმმ...ჯონქუქააჰ ჩამეხუტე ვერ ვიძინეებ😩

-უუუუ ჯონქუუუ

მივბრუნდი და რას ვხედავ?,
ჯონქუქი არაა საწოლზე ავდექი მთელი სახლი მოვიარე ამ დროს სად უნდა წასულიყო?

10-ჯერ დავურეკე მაგრამ ტელეფონი გამორთული აქვს.

უკვე გათენდა, რათქმაუნდა არ მეძინა რა დამაძინებდა როცა შეყვარებული უეცრად გაუჩინარდა და ამასთან ტელეფონიც გამორთული აქვს არვიცი, არვიცი რა ვიფიქრო რათქმაუნდა ცუდის გარდა ვერაფერზე ვერ ვფიქრობ კარგი დაველოდები. 



                         { 5 დღის შემდეგ}

ხუთი დღე, ზუსტად ხუთი დღე გავიდა რაც ჯონქუქი არ ჩანს და უკვე ცუდად ვარ დივანზე ვზივარ და ვტირი უნივერსიტეტშიც არ მივსულვარ.

ვერ ვიაზრებ როდის შემოდის ჯონქუქი ოთახში მე ჩემ ჰალუცინაციებს დავაბრალე მაგრამ მერე მივხვდი რომ რეალში ვარ

-ჯჯონქუქ?

-გისმენ?

-მისმენ? სად იყავი?

-მეგობართან ვიყავი რაიყო? გავერთეთ ცოტა დავლიეთ და ჰო კარგი თეჰიონ ძალიან დაღლილი ვარ უნდა დავიძინო.

-ჰაჰ დაიძინო? თეჰიონ? პატარა აღარ ვარ? ჯონქუქ ოდნავაც არ გიფიქრია რომ გიჟს ვგავარ მე აქ ვნერვიულობ მთელი ხუთი დღეა არ გამოჩენილხარ და შენ ცინიკურად მესაუბრები?

-კარგი რა პატარავ მოდი ჩემთან

მომიახლოვდა და ჩამეხუტა

-ჯონქუქ შე ნაბოზარო მეზიზღებიი მძულხარ მე კი ასე ვნერვიულობდი და შეენ? ამასობაში სხვასთან წევხარ? ეს ლაქები რაარის? ან ეს შენი სურნელია? როგორ ფიქრობ მე დებილი გგონივარ?

-თეჰიონ რეებს ბოდაავ რა სხვასთან ვწევარ თუ ხვდები რას იძახიი! 

-ჰაჰ აქეთ მიბრაზდები? მეორეთ ჩემი სახელი არ ახსენო გასაგებიიიაა? ეხლა კი შეგიძლია აქ გაბედულად ამოიყვანო შენი ბოზი.

Taekook crazy love 😈😩🥵Where stories live. Discover now