*.* 𝘔𝘺𝘢.*.*𝙄 𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙍𝙖𝙮𝙖𝙣 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚...𝙧𝙪𝙙𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙣𝙣𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙖𝙩𝙝𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙝𝙪𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙧𝙪𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜...𝙬𝙖𝙞𝙩...𝙫𝙖𝙢𝙥𝙨 𝙘𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙧𝙨? 𝙝𝙪𝙝. 𝙒𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙄 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙢𝙮 𝙗𝙖𝙜 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙞𝙩𝙚𝙢𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙮 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙛𝙤𝙧 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙪𝙩, 𝙤𝙣𝙘𝙚 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙄 𝙨𝙖𝙩 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙙𝙜𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙙 𝙛𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙩𝙝𝙧𝙤𝙤𝙢 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚.
⚪️ ⚪️ ⚪️
𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚 𝐜𝐨𝐮𝐩𝐥𝐞 𝐨𝐟 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞𝐬, 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐜𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐮𝐧𝐥𝐨𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐬𝐡𝐮𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐦𝐲 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐨𝐨𝐝 𝐮𝐩 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐦𝐲 𝐢𝐭𝐞𝐦𝐬 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐞𝐱𝐢𝐭𝐞𝐝. 𝐓𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐞𝐦𝐞𝐫𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐞𝐚𝐦𝐲 𝐛𝐚𝐭𝐡𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐰𝐫𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐭𝐨𝐰𝐞𝐥 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐢𝐬𝐭...𝐝𝐚𝐦𝐧. 𝐖𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐛𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐞𝐥𝐩 𝐛𝐮𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐚𝐦𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐦.
"𝐄𝐧𝐣𝐨𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰?" 𝐈 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐚𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠......𝐡𝐨𝐰?
𝐈 𝐟𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐧𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐨𝐟 𝐦𝐲 𝐝𝐚𝐳𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 "𝐡-𝐡𝐨𝐰? 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝.
"𝐇𝐨𝐰....𝐰𝐡𝐚𝐭?" 𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐩𝐥𝐢𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐞 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 ? 𝐖𝐡𝐚𝐭?.
"𝙏𝙝𝙖𝙩" 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙨𝙝𝙖𝙧𝙥𝙡𝙮 "𝙬𝙝𝙮 𝙙𝙤 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙝𝙚𝙖𝙙?"
"𝐌𝐲𝐚'𝐬 𝐛𝐢𝐠 𝐦𝐨𝐮𝐭𝐡 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬?" 𝐡𝐞 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐨𝐧𝐜𝐞 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧 𝐢𝐧 𝐦𝐲 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐡𝐞 𝐩𝐡𝐲𝐬𝐢𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬.
YOU ARE READING
!!𝙏𝙝𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙁𝙤𝙧 𝙇𝙤𝙫𝙚!! |- Mb Vampires Fantic!!!| My FIRST BOOK~~
VampireA pair of Golden Yellow Eyes.....👀👀 Might End These Vampires Immortal Lives!!. 𝙂𝙤𝙩 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙙𝙚𝙖 𝙛𝙧𝙤𝙢 | @𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣𝙍𝙤𝙮𝙖𝙡