*.*. 𝘍𝘭𝘢𝘴𝘩𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘰𝘧 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘵𝘦𝘳.*.*𝘽𝙖𝙨𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮, 𝙇𝙚𝙞𝙡𝙖𝙣𝙞, 𝙆𝙖𝙮𝙡𝙖, 𝙈𝙖𝙘𝙚𝙞 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙨 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙨.."𝘼𝙡𝙨𝙤 𝙈𝙮𝙖 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙧𝙖𝙯𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙨!!" 𝙈𝙮𝙖 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙨 𝙖 𝙙𝙞𝙧𝙩𝙮 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙨 ( 𝙈𝙞𝙣𝙙𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙗𝙚𝙝𝙖𝙫𝙞𝙤𝙧 )
𝙎𝙝𝙚 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙥𝙧𝙤𝙙𝙞𝙜𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙞𝙡 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙘𝙧𝙚𝙬 𝙖𝙧𝙚 𝙫𝙖𝙢𝙥𝙞𝙧𝙚𝙨. 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙛𝙤𝙧𝙘𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩𝙨 𝙤𝙧 𝙜𝙚𝙩 𝙝𝙪𝙧𝙩.!! 𝙃𝙚𝙧 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙮𝙨. 𝙎𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮𝙖 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙢𝙮𝙖 𝙬𝙤𝙣'𝙩 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚𝙢. 𝙈𝙮𝙖 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙚𝙩 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙮 𝙥𝙧𝙤𝙙 𝙨𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙩𝙧𝙮𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙫𝙤𝙞𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙬𝙤𝙧𝙠𝙨.
( 𝘽𝘼𝘾𝙆 𝙏𝙊 𝙏𝙃𝙀 𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔 )--------------------------------------------------------------
*.*.𝘓𝘦𝘪𝘭𝘢𝘯𝘪.*.*
----------------𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐌𝐲𝐚 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐤𝐞𝐭𝐜𝐡𝐲𝐲... 𝐀𝐧𝐝 𝐯𝐚𝐠𝐮𝐞 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞 𝐈 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐡𝐢𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐨𝐭𝐭 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐢𝐭!! 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐫𝐮𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧. 𝐒𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 𝐬𝐨 𝐈 𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐩𝐫𝐞𝐬𝐮𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫. 𝐁𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬𝐧'𝐭 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐝𝐞 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐮𝐬... 𝐂𝐥𝐞𝐚𝐫𝐥𝐲, 𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐝𝐨 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐜𝐫𝐚𝐢𝐠. 𝐀𝐬 𝐬𝐨𝐨𝐧 𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐡𝐢𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐈 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐧𝐞 . "" 𝐖𝐞𝐢𝐫𝐝"" 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟 ..𝐍𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐢𝐦 𝐠𝐞𝐭 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐫𝐨𝐨𝐦. 𝐌𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭𝐬 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐫𝐮𝐩𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐥𝐥 𝐫𝐢𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠, 𝐌𝐞𝐚𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐡𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐚𝐭𝐡 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬. 𝐈 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐠𝐫𝐚𝐛𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐲 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐲𝐞 𝐭𝐨 𝐤𝐚𝐲𝐥𝐚 𝐭𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐭 𝐥𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐫𝐨𝐨𝐦.
ESTÁS LEYENDO
!!𝙏𝙝𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙁𝙤𝙧 𝙇𝙤𝙫𝙚!! |- Mb Vampires Fantic!!!| My FIRST BOOK~~
VampirosA pair of Golden Yellow Eyes.....👀👀 Might End These Vampires Immortal Lives!!. 𝙂𝙤𝙩 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙙𝙚𝙖 𝙛𝙧𝙤𝙢 | @𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣𝙍𝙤𝙮𝙖𝙡