Tee algus

6 0 0
                                    


On nädal juba möödas sellest kui poisid tunded üksteisele üles tunnistasid. Nad käisid selle nädala jooksul kolmel kohtingul, mis kõik lõppesid nende jaoks ülihästi. Kuigi poisid polnud veel tüdrukutele seda rääkima. Täna on reede ja poisid uurisid Bellalt ja Andrealt kas nad soovivad nendega koos välja minna õhtul. Neil oli muidugi ka tagamõte sellega. Nimelt lootsid õhtul tüdrukutele teatavaks teha uudise et nad on koos. Poisid küll ei teadnud kuidas tüdrukud võivad reageerida, kuid tüdrukud salaja juba ootasid millal saaks Lukasest ja Tomis paar.  Oligi õhtu käes ja nad kõik said kokku Bella korteris.

B: Nii hea teid jälle lõpuks näha

A: Tõesti, meie viimane kohtumine oli ju Lukase sünnipäeval ja see ei lõppenud hästi seal.

B: Õige jah. Kuulge poisid kas saite asjad omavahel selgeks?

L:...Umm saime jah, aga meil on teile uudis ka.

T: Me oleme paar Lukasega ja me loodame, et teie kui meie parimad sõbrad pole selle vastu midagi.

A: Mis meil selle vastu võiks ikka olla?

B: Jah, lihtsalt sellepärast, et te mõlemad olete poisid ja koos, meie just ootasime millal see juhtub juba.

A: Just, seega te ei pea meie pärast muretsema. Aga kas keegi veel teab peale meie??

T: Nope ainul teie kaks

B: Kiire küsimus?

L: Noh????

B: Kes teist top on ja kes bottom?????

T: M-mida, mis vahe sellel on (punastades)

L: Tom on bottom.

T: Lukas!!! miks sa pidid seda ütlema. Ja ma pole bottom!

L: Ole nüüd, vaata kui väike sa oled loog, et sa oled bottom ju.

A: Te pole siis veel seda teinud???

L: Ikka oleme, miks ei peaks.

T: Lukas jää vait juba!! Me pole midagi peale muside ja kallistuste teinud. Võib olla Lukas tõesti tegi midagi, aga siis ainult oma unenäos.

L: Tegin jh, mis siis? Kade et ei olnud päriselt??( nüksates Tomi)

A: Ookey kas paneme annast valmis, et välja minna vm?

B: Ole nüüd me pole veel shotigi võtnud, seega äkki alustame sellega??

T: Jah palun.



Loodan, et meeldis ja vabandan et lühike osa.:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Igavesti?Where stories live. Discover now