Kõik saab alguse Lukase kaheksateist kümnendast sünnipäevast, mille jaoks kõik kokku on kogunenud. Enne koogi lahti lõikamist kutsub Tom Bella ja Andrea kõrval tuppa, et nendega rääkida.
Andrea- Tom, mis sul juhtus?
Bella-Me peame kiiresti tegema kuna kohe on koogi lahti lõikamine ja Lukas soovi,et me kolm seal kindlaasti oleks.
Tom- mul on vaja teile midagi õles tunnistada...
Andrea- Mis viga on?
Tom-...Ma olen gei.
Bella-Ole nüüd sina ka?
Tom-Mis mõttes mina ka?
Andrea Lukas on ka gei.
Tom-TÕSISELT RÄÄGID?
Bella-Jah, kas ta sulle siis ei öelnud seda?
Tom-Mina küll midagi ei teadnud.
Andrea-Kle miks sa ainult meie ees välja tulid ja Lukaase välja jätsid?
Tom- Sest mul on tunded tema vastu...
Mõlemal tüdrukul jäid suud lahti.
?-Sul on mis?
Kõik vaatasid kohe ukse poole kui sealt hääl tuli. Uksel seisis Lukas.
Tom-Sa kuulsid?
Lukas-Sa oled gei ja sa armastad mind?
Tom-Vabandust ma pean minema.
Lukas-Oot-
Aga oli hilja, Tom oli läinud juba.
Andrea-Lukas...
Lukas-Ma tahtsin talle öelda,et ma tunnen sama.
Bella-Me teame Lukas, aga tema ei teadnud ju.
Andrea-Anname talle veidi aega.
Lukase ema-Tulge nüüd lapsed, aeg on kook lahti lõigata.Kus Tom?
Bella-Tal hakkas halb seega ta lahkus varem.
Lukase ema-Kahju. Lukas vii hiljem talle ka tükk siis.
Lukas-...Ikka.
Kui pidu läbi sai ja kõik lahkunud oli, Lukas otsustas Tom'ile kook viia. Ta läks tema maja juurde ja kui kohale jõudis lasi uksekella.Uksele tuli Tom'i isa.
Tom'i isa-Oo milline üllatus. Muide palju õnne.
Lukas-Tänud härra. Ema saatis teile kooki ja äkki oleks mul võimalik Tom'iga rääkida veidi?
Tom'i isa-Ikka astu edasi. SA ju tead kus tema tuba asub. Tunnee ennast kui kodus laps.
Ja Lukaas ainult nookutas ulatades karbi koogiga mehele. Lukas astus Tom'i uksest sisse, kus ta nägi pool unes olevat vanematja pikemat poissi õrnalt punaste silmadega.
Lukas-Tom?
Tomvaatas ükse poole kus nägi lühikest punetavate põskedega poissi.
Tom-Mis sina siin teed? Ma tean mida sa öelda tahad seega lahku siit KOHE!
Lukasel tulis pisarad silmi kuid üritas end vaos hoida.
Lukas-Olgukui sa seda soovid, agaa enne las ma ütlen sulle seda mida enne juba üritasin öelda. Mul on sinu vastukaa tunded.
Lukas hakkas jubaa uksest välja minema kui tundis tugevat haaret ja järgmisel hetkel oli ta oma armastatu embuses.
Lukas-Mida...-
Tom- Anna andeks,et sinu peale häält tõstsin.
Lukas-Saa tead, et ma ei ole ju sinu peale kuri.
Nad kallisstasid veel veidi aegaa kuni Tom eemaldus ja küsis...
Tom-Oled valmios meile võimaaluse andma?
Lukas-Iga kell.
Poisid kallistasid uuest ja otsustasid siis magama minna.
Loodan, et meeldib jaa loodan, et keegi lugejates on homofoob, sest kõikil on õigus armastaada keda nad soovivad olenemata soost.
أنت تقرأ
Igavesti?
عاطفيةTom, Andrea,Bella ja Lukas on olnud lapsest saadik sõbrad, kes on kõik koos üles kasvanud. Nüüd on, aga noored täisealiseks saanud ja kavatsevad täitaa kunagise lubaduse, minna automatkale. Lugu räägib kahest lapsepõlve sõbrast kellel on üksteise va...