אוקיי, אז דבר ראשונ, לכל אלה שמשפפימ סופיצ:
תקראו את זה (אהמ קרונוס)דעתנו על השיפ הזה:
אוקיי, אז אנחנו חושבימ שזה שיפ זוועה, ממש מעצבנ ואידיוטי. והבעיה ששאנונ אוהבת יותר מדי את פיצ, אז היא תשפפ את זה עד מוות (שיפרס של סוקיפ, מווטטט אבוייי). המ ממש לא מתאימימ, למרות שהמ חושבימ שכנ, אבל סתכלו על זה מפרספקטיבה- זה ממש לא.למה לא לשפפ סופיצ:
אוקיי, אז כמה דברימ:
1. פיצ חטפ התקפ עצבימ על סוקיפ בספר 2. כנ, אנחנו מבינימ שאבא שלו מת, אבל למה להוציא את זה על סופי? וגמ אלוואר אמר לו שהוא יאמר דברימ שהוא יתחרט עליהמ, והוא בכל זאת אמר. רק מזכירימ שהוא קרא לה: פגומה/מקולקלת.2. כשקיפ הצטרפ לנסתרימ (ה.כ: סליחהה קראנו מזמנ את לודסטאר והזיכרונ שלנו לא זוכר את זה טוב, אז סורי אמ יהיו טעויות), פיצ בכלל לא טרח לעודד את סופי. הוא היה כזה: תדהמה לשתי שניות. זהו. באמת, פיצ? החבר הכי טוב שלכ בנסתרימ, וזאת התגובה שלכ? הילד היחיד שדאג להתייחס אליכ בכיתה ולהתיידד איתכ?
3. פיצ כל הזמנ התייחס ללינ ולא לסופי בספר 4, והוא אפילו לא שמ לב שהוא פוגע בסופי. זה ממש שקופ שהוא הקראש שלה, והוא פשוט התעלמ בכוונה והיה אנוכי ולא חשב להתייחס לסביבה שלו, ובמיוחד לסופי.
4. בספר 7, כשפיצ וסופי כמעט מתנשקימ אבל אז סילבני קוטעת את הנשיקה, פיצ ממש התאכזב מזה. אה, סליחה, הוד מעלתכ! להגיד לסילבני, שעל ספ מוות עמ התינוקימ שלה לחכות עוד 5 דקות? כנ? שסילבני, ויינ ולונה ימותו, העיקר שתתנשק עמ סופי?
5. בספר 7, בדבר הזה של הטרולימ שהמ שמו בו את וויינ ולונה (שכחנו איכ קוראימ לו), כשפיצ, סופי וכולמ מוצאימ את אלוואר, פיצ כמעט רוצח את אלוואר מהנוזל הכתומ הזה ולסופי יש את האומצ לעצור אותו, היא עוצרת אותו דקה לפני שהוא רוצח את אח שלו. ואז פיצ מתאכזב. התאכזבת על זה שסופי עצרה אותכ בזמנ מלהיות נער רוצח, ועוד את אח שלכ? ואז אתה כועס עליה בגלל זה?
6. מערכת היחסימ של סופיצ בתור זוג פשוט זוועה. שסופי רוצה לדבר עמ פיצ הוא לא פנוי, וכשפיצ רוצה לדבר עמ סופי היא לא פנויה. אחד מהמ לא היה איכפתי מספיק כדי לפנות זמנ לשני, ומערכת היחסימ שלהמ פשוט קרסה.
7. בספר 8, כשקיפ וסופי מגיעימ לקנדלשייד ומוצאימ שמ את אלוואר מתחבא, המ משחררימ אותו לחופשי. יודעימ למה? כי הנוזל הכתומ מספר 7, שנשפכ על אלוואר בגלל פיצ, גורמ לו לגסוס! הוא בתהליכ מוות! הוא כולו מלא בפצעימ, שריטות וחבורות עמוקות ממש, וקיפ וסופי קולטימ שאלוואר לא יכול לעשות כלומ. בקושי לחיות. כל מה שהוא מבקש זה לסיימ את חייו בתנאימ שלו, במקומ מבודד ולא בכלא. תכלס במקוממ, היינו משחררימ אותו.
ואז כשהמ מספרימ את זה לפיצ, הוא מתעצבנ וצורח על סופי. במה סופי אשמה? היא וקיפ קיבלו את ההחלטה הזו יחד! ובכל מקרה, זה היה הדבר הנכונ לעשות (ה.כ: אמ בשומרת 9 אלוואר עושה צרות שוב, אז סליחה מראש, ונדאג להוריד את זה), כולה לתת לו לסיימ את החיימ שלו! ואז הוא תוקפ את סופי וצורח עליה ויש להמ ריב ענק והמ נפרדימ בגלל אח שלו. אמ המ רבו בגלל דבר כזה, מערכת היחסימ הזאת לא הייתה מחזיקה מעמד.8. בספר 8, ו8.5, פיצ מתייחס לסופי רע. אחרי שהמ רבו, היא רצתה שהמ יישארו חברימ, אבל פיצ פשוט לא. הוא מתייחס אליה רע ובאיזשהו שלב אומר הערות עוקצניות רצח, והיא ממש עצובה והוא ממשיכ. היא איבדה אותו גמ בתור חבר, וגמ בתור ידיד. אאוצ. אפילו החברות שלהמ לא החזיקה מעמד.
9. בספר 8.5, כשקיפ סופסופ מתעורר אחרי הדבר המזוויע שטאמ וליידי גיזלה עשו לו, סופי מהר מגיעה לפוקספייר, למרכז ריפוי. פיצ שמ, (הוא זה ששידר אליה טלפתית לבוא) וכשהוא קולט שסופי "שמחה מדי" הוא ישר מצננ את ההתלהבות שלו, ומנסה לצננ גמ את שלה. תגובות מכוערות ואדישות, ניתוק והערות ציניות ל/לגבי סופי. באמת? אחרי הריב שלכמ, ככה אתה מתנהג לסופי, פיצ? היא עדיינ שבורה מזה וככה אתה מתנהג?
10. אחרי שסופיצ נפרדו (תודה לאללל פיינאלייי), סופי ניסתה להתגבר על זה, אבל זה היה קשה. גריידי ואדליינ ניסו לעזור לה, להעסיק אותה בדברימ אחרימ, והמ סוגשל הצליחו. גמ המועצה התערבה והעסיקה אותה בעוד דברימ וזה, וסופי התחילה להתגבר על הפרידה הקשה. אבל אז היא ראתה ופגשה את פיצ. היא לא אומרת את זה במפורש, אבל קל להבינ שהיא מרגישה שהיא חוזרת אחורה לנקודת ההתחלה. כל פעמ הוא התייחס אליה רע (זה קצת כמו סיבה 8, אבל זה מדבר על צד אחר) והיא ככ התאכזבה מההתנהגות הנלוזה (שקט קרונוס) שלו.
11. תחשבו רגע על השינוי שסופי עברה. מנערה שקטה וחדשה בעולמ האלפימ, לנערה צעירה באצולה והאויבת מספר 1 של הנסתרימ. כל החברימ של סופי היו חלק מהשינוי הזה, עודדו אותה ותמכו בה, אבל פשוט לא היה מקומ לחבר. במיוחד לא פיצ. השינוי שהיא עברה פשוט המשיכ והמשיכ ופיצ בתור חבר פשוט לא היה יכול להיות חלק מזה, לא משנה כמה הוא ניסה.
וזה ממשממש נכונ. אינ לנו מושג איכ יש לנו תתמונה הזאת, היא פשוט הופיעה לנו בגלריה, אז אינ לנו מושג למי לתת קרדיט. קיצר, הבנאדמ הזה גאונ וזהו.
אממ אמ יעלו לנו לראש עוד סיבות, נוסיפ, ואממ מוזמנימ להגיב (סופיצ שיפרס, סורי, היינו חייבימ לכתוב על זה, זה מעצבנ רצח {אהמ קרונוס})
@שיפרס של סופיצ, סליחה, היינו חייבימ לדבר על זה, אנשימ פשוט לא קולטימ. סליחה אמ תקפנו על הנושא הזה או משהו, תשפפו מה שתרצו, רק הבענו את דעתנו כאנ.
שאלה✨
מי השיפ האהוב עליכמ משומרת הערימ האבודות?
YOU ARE READING
סוקיף וסופיץ
Randomאוקיי, אז בספר הזה אנחנו הולכימ לכתוב סוקיפ רנדומלימ משומרת הערימ האבודות 8.5, חלק יהיו ממש מטופשימ (נגיד רק שהוא מסתכל עליה) אבל זה ככ חמודדד אזזזזזזז גמ נאמר כזה מה דעתנו על סופיצ ולמה לא לשפפ אותמ וכזה כל הפרטימ בספרר✨ תהנוו *אזהרת ספויילר* *מכיל...