#5: The Goth Family!

1K 40 10
                                    

Merhaba, kitabımın okunduğunu ve yorumlar aldığını görmek öyle mutlu ediyor ki! Bir günde ikinci kez Pre-made Sim tanımlıyorum, e artık oylarınızı eksik tutmazsınız değil mi? :D Mrs. TEN GOTH AİLESİNİ SUNAR! Çok eskiye inmeye gerek yok! Bella'dan bir önceki nesilden başlayalım yolculuğumuza!

Cornelia Crumplebottom Goth

Bir önceki bölümümüzde anlattığım Agnes'ın kız kardeşi: Cornelia! Alımlı, güzel, içine kapanıklığıyla bence tam bir korkunç köşk lady'si! Büyük Goth evinde, mükemmel elbiseleriyle... Hep onu seçerdim, gotik ama çekici tarzıyla bu kadın Bella Goth'umuzun kaynanası arkadaşlar :D Kendisi, Sims2 ve The Sims'te daha yaşlı galiba. Ama TS3'te Adult. Traitlerden bahsetmek istiyorum. Cornelia, soğuk tavrının getirdiği karizmasıyla fark edililebilir bir sim. Huysuz (Grumpy) ve Kartizmatik (Charismatic) traitleri onun havasında var. O koca ev, etrafı öyle güzel düzenli ki! Tavan arası bile dağınık değil. Ee, kadın Titiz (Neat) ve Mükemmeliyetçi (Perfectionist). Ve birde genlerinde taşıdığı Flörtöz olmayan -başka nasıl çevirebilirdim ki sdjgjdsgh- (UnFlirty) traiti var. Bu kızımızda işsiz :D En sevdikleri:

Yemek: Grilled Salmon (Yani çeviremedim açıkçası.)

Renk: Mor

Müzik Türü: Custom (DJ gibi bir şey, anlamlarını biliyorum ama tam Türkçesi ne olur bilmiyorum.)

Gunther Goth

Uzun saçlarıyla, karısından uzun yaşayan bu sim. Ailesi: Victor ve Gretle Goth. Kendisi ilk başta CEO, ama Goth ailesini oynarsanız anlarsınız bir süre sonra Belediye Başkanı oluyor. (Teklif geliyor.) Çok fazla anlatılamaz. Bu Gunther, anlatılmaz yaşanır desem falan ksdgkjdsg :D Traitleri: Tutumlu(Frugal), Cesur(Brave), Karizmatik(Charismatic), Grumpy(Huysuz), İşkolik(Workaholic). Başından öyle büyük olaylar geçmediği için, traitlerini yorumlamadım.

Mortimer Goth

Aha, bizim ki! Sims3'te çocuk (child), ve en yakın arkadaşı gelecekteki karısı Bella Bachelor. Çok fazla açıklamayacağım yine. Başından olay geçen Bella çünkü. Hırslı bu arkadaş. (Ambitious) Artistik (Artistic) ve Grumpy (Huysuz) French Toast en sevdiği yemek. (Fransız Tostu diyeyim artık ne yapayım? ksdjgk) Classical Music (Klasik müzik) seviyor. Siyah en sevdiği renk.

Bella Bachelor (Goth) -Gelinimizkjdgkdj-

Bu da bizim gelin. Şimdi hikayemiz biraz eski, dolayısıyla en başından başlıyorum! İlk hali The Sims'te şehrin en güzel kadını, Mortimer ile evli. Abisi Micheal var. Dina ile evli. Dina para yiyip, şarkı söyleyen güzel bir kadın. Her şey normal. Ama Mortimer işkolik olduğu onunla ilgilenmediği için, bu kızımız yanlış yollara düşüyor! Tek gecelik ilişkiler yaşıyor. Bir adam vardı, hikayeyi aklımdan yazıyorum adını unutmuşum. İşte o adamcağızın evinde kayboluyor. Sonra Sims'in Yaratıcıları oyundaki bu hatayı bir gizem olarak bırakıyorlar. Ta ki Sims3'e kadar. Burada Bella'nın geçmişini görüyoruz. Ailesini, yaşadığı evi, küçükken Mortimer'le olan arkadaşlığını. Hiç değişmeyen kırmızı elbisesini... Onun hakkında birçok ipucu buluyoruz Simmerlar olarak! Hile olmadan Sims3'e geri gelmiyor. Sims4'te yine varmış, öyle diyorlar. Daha almadım. Bella'mızın traitleri: Şanslı (Lucky) eh, neden şanslı olduğunu biliyoruz zaten. Zengin koca buluyor, güzel falan.. Cesur(Brave) genlerden gelen bir özellik galiba. Good(İyi) Çoğu çocukta oluyor bu, bununla ilgili bir bağlantı göremedim. Latin müzik seviyor, tabiki en sevdiği renk kırmızı, en sevdiği yemek yanlış hatırlamıyorsam Fransa^ya ait. Ratatouille.

Şimdilik bu kadar! Esenliklerle kalın, öpüldünüz! İstek de yazabilirsiniz. X :^]

The Sims 3 AnsiklopedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin