#10: Sunset Valley'in Tarihçesi

1.5K 45 17
                                    

Bölümü, her hangi bir kaynaktan almadım. Kendim yazdım yani, (ç)almayın-alırken belirtin. Mrs. Ten, Sunset Valley'in Tarihçesini SUNAR! Keyifli okumalar...

Sunset Valley

The Sims 3'ün yaratıcıları tarafından bırakılan bir notu çevirdim. Öncellikle onu aktarayım:

Pleasantview'den* önce, Sunset Vadisi vardı, sessiz ve barışsal bir şehir olması için Goth ailesi tarafından keşfedilmiş(bulunmuş.) ve Landgraablar tarafından inşaa edilmiştir. Ama Altolar idealleri ile şehre geldiklerinde, kasaba halkı taraf seçmek zorunda hissedecek mi?

Sunset Vadisi bir geçmişe dönüştür. Ek paket almadığınız sürece, eşyaların da antika olduğunu görebilrisiniz. Zaten şuradan da anlayabiliriz: The Sims ve The Sims 2'de Bella ve Mortimer genç, Mrs. (Agnes) Crumplebottom gibi karakterlerimiz ise yaşlıyken; Sims 3'te Mortimer ve Bella çocuk, Agnes Crumplebottom ise genç yetişkindir. Bella kaybolduğu için, The Sims 3 Yaratıcılarının böyle bir fikir bulduklarını düşünüyorum. Onların geçmişini yaşıyoruz. Şimdi şehire dönersek; şehir Goth ailesi tarafından bulunmuştur. Landgraablar tarafından hastane, şehir merkezi, park, laboratuvar gibi yapılar inşaa edilmiştir. Zaten laboratuvarın isminden anlayabiliriz bunu. Bu sevimli vadi, sessiz olduğu gibi barışçıldır da. Sonradan gelen aile bunu değiştirmiştir. Düşmanlıklar ortaya çıkmıştır. Hangi aile bu? Altolar! Zaten görebileceğiniz gibi, Landgraablar ve Altolar düşman. Şöyle diyebiliriz ki: Sunset Valley geçmiş; Pleasantview ise Sunset Valley'in geleceği. Anladığım kadarıyla Sims4'te geleceğe geri döneceğiz! Söylediğim gibi; Sims 4'ü alınca size anlatmaya devam edeceğim.

Buradan da anladığımız gibi; The Sims aslında sadece bir simülasyon oyunu değil. Bir hikayenin üzerine kurulu. Nesillerle alakalı, tarihçesini okuyabileceğiniz bir kitap gibi. Her ailenin kendine özel bir hikayesi olduğu gibi, değişik ilişkileri de oyunu ilginç kılıyor! Esenliklerle kalın, unutmayın soruları istediğiniz zaman cevaplarım! Teşekküler, çok öptüm! :^]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 15, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Sims 3 AnsiklopedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin