Chaos. Tak by sa dala opísať situácia na zámku. Ráno hlavné služobníctvo princeznej oznámilo že princezná Adrielle je nezvestná. Kvôli kráľovskej lojalite bolo zakázané o tom hovoriť mimo zámku. Kráľovná všetkým vydala prísny zákaz prehovoriť o tom. Bola rozčúlená keď zistila že sa jej dcéra prešmykla cez stráže. A mne, kapitánovi stráží rozkázala vypátrať ktorý muži v tú noc slúžili. Preto sa aktuálne hrabem v rozvrhoch, papieroch a celkovo v mojej pracovni je to ako hľadať článok z 49. Prehrabujem sa, prehrabujem. HA! Mám to. Včera slúžili Wilson a Cook. s rýchlosťou som sa zdvihol a rozbehol sa na nádvorie. Výborne sú spolu. ,,Wilson, Cook! Moja pracovňa! Teraz!" Zvrieskol som na nich. Otočil som sa na päte a vrátil sa do pracovne. Sadol som si do kresla a vyčkával. O chvíľu sa sem došuchtali so stiahnutými ušami aj chvostom. ,,Sadnite si" môj pohľad je kamenný keď ukážem na dve kreslá na druhej strane stola. ,,Deje sa niečo, kapitán?" odvážil sa opýtať Wilson. ,,Včera v noci ste mali službu pri pravom krídle. Nemám pravdu?" na sucho prehltli. Vedia čo im hrozí a kam táto konverzácia smeruje. ,,Kde ste boli? A ako je možné že princezná vám utiekla?" vyštekol som na nich. zalial ich studený pot. ,,No..." začal Cook ,,...kúsok od nás, pri stajniach strážili kolegovia-" prerušil som ho ,,Nevrav mi že ste sa s nimi šli porozprávať" zazrel som na neho. Pozreli sa na seba. ,,Och bože" pretrel som si tvár rukami. ,,Vydržte tu!" prikázal som im a odišiel pre kráľovnú.
Kráľovná ich vypočúvala jedna radosť. Ja som stál opretý o stenu za stolom. ,,Ako je možné že ste nestrážili pod oknami moje dcéry?!" Obaja sa na ňu pozerali so strachom v očiach. Obrátila sa na mňa ,,Do žalára! A vymeniť!" zdvihla sa a odišla s tresnutím dvier. Povzdychol som si.
299 slov
Hlboko sa ospravedlňujem za dlhé nevydanie kapitoly a že je taká krátka ale viac som z mojej neproduktivity vyťažiť nevedela. Hneď idem písať 4. aby som ju vydala čím skôr
YOU ARE READING
Krvavé žezlo
RomanceA možno to čo som si myslela že bola pravá láska, pravá láska nebola...