U 11. mjesecu smo dobili obavijest o tome da učenici od 5.-8. razreda idu na terensku nastavu u Zagreb,na Interliber te u kino. Taj "izlet" nije bio obavezan,već samo za učenike koji su htjeli ići. Ali problem je bio u tome što nije bilo dovoljno mjesta za sve. Voditeljice puta bile su profesorica Šutić iz tehničkog te,nebiste vjerovali,Valerija odnosno Sotona. Naravo Julija i ja grabile smo papire za potvrdu putovanja kao lude. Lukrecija se nažalost razboljela stoga nije mogla ići.
Prolazili su dani i došao je dan putovanja. Poslije drugog sata učenici koji su išli na interliber bili su pušteni iz škole. U 10 sati svi smo trebali biti kod kolodvora. Dijana i ja došle smo ranije pa smo malo šetale i jele čips. Nakon nekog vremena došle smo iza i ugledale Sotonu i oko nje 20-ak djece. S profesoricom Šutić došao je i ostatak učenika stoga smo mogli krenuti. Julija i ja sjedile smo zajedno i cjelim putem se zezale i pjevale. Nismo uspjele zauzeti mjesto u stražnjem,najzabavnijem dijelu 'busa stoga smo jedino mi bile glasne sprijeda. Sotona nas je opominjala,ali nas nije bilo briga. Kad smo došli tamo profesori su otišli razgledati knjige pa na kavu,a mi smo imali slobodno vrijeme. Naravno nitko nije obraćao pozornost na knjige,svi su se samo zabavljali. Julija,Ula i ja družile smo se s prijateljicama iz 7. razreda Teom,Marijom i Helenom. Slikale smo se s curom koju svi smatraju glavnom atrakcijom Zagreba,Bibi Andy,iako nismo ni znale tko je ona zapravo,krale smo bombone,naguravale se s dečkima,zabavljale,trčale i zezale,a onda smo sjele na kameni zidić prekoputa kafića u kojem su sjedili Sotona,Šutićka,profesorica geografije Božica odnosno muhomlatka kako smo ju tada nazivali,profesorica hrvatskog Blažević te profesor Šeginić,bivši profesor vjeronauka naše škole. Isključila sam se iz razgovora koje su njih pet vodile te primijetila da Sotona drži nešto u ruci. Nakon što sam uspijela shvatiti što je to zapravo prekinula sam njihov razgovor te uzviknula skoro dovoljno da i ona čuje: ,,SOTONA PUŠI CIGARETE!" U čudu su me pogledale te krenule pogledom tražiti prizor koji sam prije par trenutaka vidjela. Uopće joj nije stajala cigaeta u ruci stoga smo se cijelo vriee čudile i proširile vijest dečkima. Dalje se sve odvijalo normalno,obišli smo Zagreb,te nakraju sbvratili u kino. Dečki su sa Sotonom otišli gledati pre zabavan film u 3D-u,dok smo mi ostali trulili gledajući "Čudnovate zgode šegrta Hlapića." Nakon kina ušli smo u bus i krenuli nazad prema Karlovcu. Kao vrhunac ovog super izleta još sam se s Julijom u 'busu nasmijala "do suza" vidjevši kako se Sotona bezuspješno "upucavala" profesoru Šeginiću. Stvarno je bilo toliko sramotno da smo se morale smijati.
Oko 22:00 vratili smo se u Karlovac. Čim sam došla doma odmah sam otišla na facebook ispričati Lukreciji sve što se dogodilo. Naravno bilo joj je drago što smo se zabavili,ali svejedno joj je bilo žao što je propustila tako dobar izlet.