(2)

21 2 0
                                    

Те бяха BTS .
В главата ти:
Че пък кой са тези там някаква kpop група ма аз не съм по тия неща но за секи случай ще проверя кой са може да ги знам. Така нали аз тръгнах натам и точно тогава се обади най големия ми талант (професионално саката) и се спъвам и падам точно пред тях. Защо не да не се спъна нали това съм аз и станах сега за смях. Но един от тях ми подаде ръка за да се изправя . Нали аз я поех но вместо да ме издърпа падна докато ми помагаше.
Т/И:Леле много съжалявам не исках да те нараня . Много много много съжалявам аз съм си саката и аз съм ви..
И точно тогава той си сложи пръста на устата ми за да млъкна и проговори.
Jimin: Спокойно нищо ми няма не се притеснявай няма з какво да ми се извиняваш сладур . Паднах защото и аз съм сакат като теб . В прочие аз съм jimin приятно ми е да се запознаем.
Т/И: И на мен ми е приятно да се запознаем . И аз се казвам (Твоето име) и ми е приятно да се запознаем .
Е главата ти:Леле как можах да се изложа така пред това момче ,баш новите . Леле че съм карък, карък съм ма чак пък толкова не мислих. И докато говорих той си сложи пръста на устата ми . Тогава се едно получих удър се едно ме е ударило ток и корема ми направо се едно не съм яла цяла седмица какво ми стори тоя човек незнам . И нали моя инстинкт се обади и Зе че ми стана лошо . Но защо защото не съм спала Сигорни вече от една седмица заради тъпите ми съседи решили да правят ремонт точно през ноща(що не😂😂). Тогава ми причерня и не си спомням нищо .

В главата на Jimin: Леле толкова е сладка. И в следващите момент тя падна на земята в безсъзнание . Само сега ако си е ударила главата ако съм и направил нещо . Ще извикам линейка.
Jungkook: jiminsiiiiiii
Jimin:JK ела да ми помогнеш спешно ама много спешно . Jk идва
Jk:jimine ккаво пак си направил какво стана защото това красиво момиче е в безсъзнание ти ли и направи нещо.
Jimin: Нищо не съм и направил просто тя падна пред мен аз и подадох ръка да стане после паднахме и двамата след това тя почна да ми се извинява обесних и че и аз съм дукат и че няма нищо и Зе че прибавена пред мен . Извиках линейка .
Jk:леле jimine такова красиво момче си и тази красива дама много си отивате ще ми се да бе заговорила мен .
Jimin:Абе ти нормален ли си бе тъпанар ще те заговора аз една не я харесвам ,добре де само малко но тя сега е в безсъзнание не трябва да говорим това а да я заведем в линейката . Jk:Да да ясно споко няма да Ати я открадна.😏😏
Jimin: Простак.
В линейката :
Сестра1: Защо е толкова бледа, Спо ли изобщо с тези тъмни кръгове под очите и ядели мамкаму та тя е кожа и кости . Сигурно както духа вятър ходи с гири за да не я отвее.
Изведнъж нещо запищя.......
Следва продължение.



Много съм ви благодарна че четете моята боза и че коментирате . Много ви благодаря обичам ви❤️❤️❤️





 

Love Or HateWhere stories live. Discover now