(5)

9 1 1
                                    

На другия ден🖤💜❤️
Гр.Т/И:

След снощи се чубствам страхотно ,незнам какво по хубаво може да бъде от това да видиш любимия си спящ до теб рано сутрин огрят от първите слънчеви лъчи.Днес смятам да отида да се пробвам в музикалната компания BigHit защото от малка имам талант и хъз за пеене а и неискам само той да се грижи за мен и да плаща всичко той ,искам и аз да го радвам и да му показвам колко го обичам физически и материално.
Все още се чудя дали да съм Соло или в група но май ще е второто незнам защо но мислех че ще е забавно.
Обаче не се осазнах че съм казала всичко на глас и явно съм събудила jimin.

Гp.Jimin:
Т/И пак явно изказва мисли на глас това и е вече 7 път в който я чувам повечето пъти спи и бълнува плановете си за утре но днес е различно беше будна.Обаче няма да и казвам че знам за компанията ще се радвам ако влезне така ще имаме повече време заедно защото ще работим на едно и също място.Оххххх как се описва тази любов в която не искаш да оставаш сам без нея или него и не токсичната връзка а тази която ви прави и двамата щастливи когато не се отделяте цял ден и после някой отите някаде и другия остава сам и двамата се чувстват празни един без друг
Гр.Неотрал:

Jimin:Добро утро Т/И~~~
Т/И: Добро да е пиле❤️
Jimin:От каде ти хрумна това.
Т/И:Ми приличаш на малко сладко пиленце а и винаги съм искала такова и затова,ама какво не ти ли харесва?
Jimin: Напротив много ми харесва но ако ти ми викаш пиле аз ще ти казвам също пиле.Чу ли!
Т/И: Добре а сега да ставаме че съм гладна а после трябва да изляза за няколко часа защото имам малко работа.
Jimin:Каква работа пиле
Т/И:Немога сега да ти кажа ще е изненада а сега да ставаме щото съм ГлАдНа~~~~
Jimin:Добре добре ставаме иииии начи човек да не те обича

Гр.Неотрал:
След като се назакъвахме Т/И отиде за прослушването мина супер като си изпя песента идеално и и казаха че след час резултатите ще излязат ,а тя през това време ще отиде и ще вземе подаръка на гаджето и защото скоро има рожден ден а тя още не знае какво да му вземе,а пък jimin си стой в къщи и скучае без любимата си ,на няколко пъти и звъня и си говореха но за кратко за да не се издаде Т/И. Така им мина деня като приеха Т/И в BigHit и за да го отпразнува това че е влязла е урганиьирала специална вечеря за двама в ресторант*********** а после ще отидат до близката горичка където имат любимо местенце а именно скалите,а ако знаете колко става красива гледката вечер над пълна луна леле ще онемеете.

Гр.Т/И:
Леле немога да повярвам че ме приеха АААААААА само да кажа на jimin че ще сме заедно ще си глътне езика а за рождения му ден избрах един много красим сребърен часовник с нашите инициали,а те ще са направени от розови диаманти.
Добре че наше са събирали пари за мен и имам доста събрани и от лятната работа.
След като вече съм пред вратата усещам мириса на прясно сготвен кимбап,кимчи и ранен.
Леле обичам този човек винаги знае ка да ме развесели дори когато вече съм той винаги го прави по специално
И да като влезнах ме лъхна миризмата на дом.Jimin дойде и ми каза да си затворя очите аз го направих и като влезнах в хола видях няколко одеала много вкусна храна и спрян на пауза филм за нас двамата ,и сега забелязах че вълна е страшен защото той знае че аз не обичам романтичните както и той.
Ние седнахме и пуснахме филма.Все още се чудя кога да му кажа за компанията.
(След 10 минути)
Реших и събрах смелост да му кажа.
Т/И:Jimin приеха ме в музикалната компания BigHit и ще сме заедно
Jimin:

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ................





ХЕЙ НАРОДЕ ЗАВЪРНАХ СЕ И АКО КАЖА ЧЕ МЕ Е НЯМАЛО ЗАЩОТО СЪМ НЯМАЛА ИДЕЙ ЩЕ Е ДОНЯКАДЕ ИСТИНА НО НАЙСТИНА МЕ МЪРЗЕШЕ ДА ПИША И ДА МИСЛЯ СЕГА ШЕ СЕ ПОСТАРАЯ ДА СЪМ ПО РЕДОВНА.ОБИЧАМ ВИИИИИИ❤️❤️❤️❤️❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love Or HateWhere stories live. Discover now