Nakon deset godina
I nakon deset godina, ljubav je i dalje trajala između Avery i Helmera. Tokom prvih godina braka su mnogo putovali po Evropi. Španija, Portugal, Engleska, Škotska, Francuska sve su to bile zemlje gdje su plovili brodom. Helmer je bio savršen na brodu, vidjelo se u njemu da mu je to strast. Znao bi kad-kad da noćima malo duže ostane dok bi proučavao geografske karte u potrazi za blagom. Mada mu Avery ne bi dozvolila da sa njima dočeka ponoć već bi ga odmah opomenula i povela ga nazad u krevet.
Danju, ona bi bila zauuzeta oko svog cvijeća. Koliko je samo bila srećna kada je na proljeće prije deset godina vidjela da se Helmerova šuma i zemljište oporavlja zahvaljujući gospodinu Williamsu i njegovim radnicima. A tek kada je sa stomakom do zubi u luci čekala prve sadnice cvijeća. E tek tada je niko ne bi mogao zaustaviti. Uprkos trudnoći i dalje je mogla da se brzo kreće, da sadi cvijeće i da proizvodi sapune, mirise i losione. Koliko se samo vojvotkinja od Eštona bila srećna i zadovoljna kada joj je Avery povjerila da je ona sve to prodavala na trgu.
Zato su odmah krenule da vrijedno rade. Hejli je sa punom pažnjom slušala Averyne savjete i tek kada je napravila prvi miris jedva je dočekala da se pohvali svom mužu. Nakon toga Helmer je bio u pravu. Na imanju Devil stigla je djevojčica imena Ajrin. Porod je bez problema protekao a divni muž se nije ni na trenutak odvajao od svoje voljene žene, iako mu je babica savjetovala da ipak izađe iz sobe. Istina, bilo je trenutaka kada mu je došlo da padne u nesvjest ali kada je vidio kako je Avery hrabra i da uprkos malom bolu koju je osjećala dok je iz sve snage rađala, onda je to i njemu dalo snagu.
Mala Ajrin je postala svima miljenica.Mariel i Cajley su dolazile svaki mjesec u goste, i donosile su joj prigodne poklone. Nakon dvije godine dvorac Devil je bio bogat za još dva mala člana, stigli su blizanci Rebeka i Šon. Ajrin je bila poput majke, već kad je prohodala bila je okružena cvijećem. Sam njen osmjeh dok bi brala latice ruža i stavljala u posudu da se osuše u njoj bi izazivalo iskren osmjeh, a Avery ju je posmatrala očima punih ljubavi.
Rebeka je bila kopija Helmera. Sa četiri godine je nacrtala sama mapu za blagom, a potom u vrtu sakrila Ajrinu trakicu za kosu. Kao pravi mali tragač, veoma brzo je otkrila trag. Helmer je znao uveče u krilu da drži Rebeku dok bi pomno slušala sve o plovidbi, blagu i gusarima. Oko njih Ajrin bi donosila saksije cvijeća dok je Šon imao karakteristike oba roditelja. On je volio i da plovi, i da traži blago, a i da na trgu prodaje mamine proizvode.
Noćima, dok bi djeca spavala naši supružnici su jedva čekali da se nakon napornog dana prepuste strastima. Svaku veće bi isprobali drugačije poze i nove načine vođenja ljubavi. Igrica u krevetu nije manjaklo.
Mariel i Akcio su prije pet godina stupili u brak. Bilo je zaista veliko iznenađenje za sve. Avery je znala razloge zašto mlađa braća ne pričaju sa Helmerom jer joj je on tokom prethodnih godina ispričao. I uvijek se trudila da na bilo koji način uspije da se braća pomire. Ali iznenadna vjeridba kao i vjenčanje koje se odigralo munjevito brzo iznenadila sve prisutne. Mariel se zaputila jednog sunčanog dana sa kočijom do imanja koje je dobila od svoje porodice u Bathu. Imala je toliko planova u vezi njegovog uređenja da je s nestrpljenjem jedva čekala da počne. Ali ništa nije išlo kako je ona zamislila. Jer je tamo bio nepoznati gost, tačnije vikont Akacio sa svojim batlerom. Mariel je u prvi mah smatrala da je neka greška u pitanju i da će vikont u vrlo kratkom vremenu napustiti njeno imanje. Ali on nije odustajao i među njima se odmah javile svađe i prepucavanja. Nekako su uspjeli da pronađu zajednički jezik kako bi boravili nekoliko dana dok se nesporazum ne bi riješio. Ali njihovi dani su se pretvorili u mjesece, a mjeseci u godine. Ko bi mogao da pomsili da se igra mačke i miša na kraju dovesti do ljubavi i braka.
Mariel je isto tako saznala šta se to događalo između braće pa se zajedno udružila sa Avery i izvele su jednu veoma zanimljivu smicalicu. Obe sestre su dovele svoje muževe u jednu krčmu, Prvo je Avery ostavila Helmera u sobi koju je iznajmila u krčmi, a potom slagala da joj je lepeza ostala u kočiji. Dok je Helmer sa sebe skidao kaput u subu je na isti način prevarom uveden Akcio. Nisu se ni snašli a sestre su ih zaključale u sobu i sa sobom odnijele ključeve. Samo su im viknule da im je hrana na stolu kao i piće, i da ih neće otključati sve dok se ne pomire.
BINABASA MO ANG
𝐎𝐯𝐝𝐣𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐮𝐣𝐞 𝐦𝐫𝐳̌𝐧𝐣𝐚 | završena ✔
RomanceMlada lady Avery Wright je postala predmet tračeva i skandala koji su se prepričavali dugi niz godina uz kartanje ili popodnevni čaj kod uglednih i bogatih vikontesa i grofica. Malo ko zna pozadinu tog skandala, ali ugledno Društvo ne bi bilo Društv...