𝕠̈𝕫𝕖𝕝 𝕤𝕠𝕟𝕪 [𝒽ℴℴ𝒹𝒾ℯ]

33 4 3
                                    

𝕠𝕜𝕦𝕝𝕕𝕒𝕪𝕕ı𝕟..
𝔻𝕖𝕣𝕤𝕚𝕟𝕚𝕫 𝕞𝕒𝕥𝕖𝕞𝕒𝕥𝕚𝕜𝕥𝕚..
𝕊𝕖𝕟𝕚𝕟 𝕞𝕒𝕥𝕖𝕞𝕒𝕥𝕚𝕘̆𝕚𝕟 𝕔̧𝕠𝕜 𝕚𝕪𝕚𝕪𝕕𝕚 𝕙𝕒𝕥𝕥𝕒 𝕙𝕖𝕣𝕜𝕖𝕤 𝕤𝕖𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕜𝕠𝕡𝕪𝕒 𝕔̧𝕖𝕜𝕞𝕖𝕪𝕖 𝕔̧𝕒𝕝ı𝕤̧ı𝕪𝕠𝕣𝕕𝕦..

𝕄𝕒𝕥𝕖𝕞𝕒𝕥𝕚𝕜 2 𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕚 𝕚𝕜𝕚𝕟𝕔𝕚 𝕕𝕖𝕣𝕤𝕖 𝕘𝕚𝕣𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕠̈𝕘̆𝕣𝕖𝕥𝕞𝕖𝕟𝕚𝕟𝕚𝕫 𝕤ı𝕟𝕒𝕧 𝕪𝕒𝕡𝕒𝕔𝕒𝕘̆ı𝕟ı 𝕤𝕠̈𝕪𝕝𝕖𝕕𝕚..

ℂ̧𝕠𝕜 𝕙𝕖𝕪𝕖𝕔𝕒𝕟𝕝ı𝕪𝕕ı𝕟 𝕓𝕦 𝕤ı𝕟𝕒𝕧𝕕𝕒𝕟 80 𝕦̈𝕫𝕖𝕣𝕚 𝕒𝕝𝕒𝕔𝕒𝕘̆ı𝕟𝕒 𝕚𝕟𝕒𝕟ı𝕪𝕠𝕣𝕕𝕦𝕟 𝕙𝕖𝕞𝕖𝕟 𝕤ı𝕟𝕒𝕧 𝕠̈𝕟𝕔𝕖𝕤𝕚 𝕒𝕫𝕕𝕒 𝕠𝕝𝕤𝕒 𝕔̧𝕒𝕝ı𝕤̧𝕞𝕒𝕪𝕒 𝕓𝕒𝕤̧𝕝𝕒𝕕ı𝕟..

༒︎𝔰𝛊𝔫𝔞𝔳 𝔞𝔫𝛊

𝕊ı𝕟𝕒𝕧 𝕓𝕒𝕤̧𝕝𝕒𝕞ı𝕤̧𝕥ı 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕝𝕒𝕣 𝕤𝕒𝕟𝕒 𝕘𝕠̈𝕣𝕖 𝕘𝕒𝕪𝕖𝕥 𝕜𝕠𝕝𝕒𝕪𝕕ı 𝕒𝕞𝕒 𝕟𝕖𝕕𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕓𝕚𝕣 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕕𝕒 𝕥𝕒𝕜ı𝕝ı𝕡 𝕜𝕒𝕝𝕞ı𝕤̧𝕥ı𝕟 𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒 𝕔̧𝕠̈𝕫𝕖𝕣𝕚𝕞 𝕕𝕚𝕪𝕖 𝕕𝕚𝕘̆𝕖𝕣 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕝𝕒𝕣𝕒 𝕘𝕖𝕔̧𝕥𝕚𝕟 𝕙𝕖𝕡𝕤𝕚𝕟𝕚 𝕓𝕚𝕥𝕚𝕣𝕞𝕚𝕤̧𝕥𝕚𝕟 𝕠 𝕔̧𝕠̈𝕫𝕖𝕞𝕖𝕕𝕚𝕘̆𝕚𝕟 𝕤𝕠𝕣𝕦 𝕙𝕒𝕣𝕚𝕔̧...

𝕋𝕒𝕞 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕪𝕦 𝕔̧𝕠̈𝕫𝕞𝕖𝕪𝕖 𝕓𝕒𝕤̧𝕝𝕒𝕪𝕒𝕔𝕒𝕜𝕥ı𝕟𝕜𝕚 𝕒𝕟𝕚𝕕𝕖𝕟 𝕘𝕖𝕝𝕖𝕟 𝕥𝕦𝕧𝕒𝕝𝕖𝕥 𝕚𝕙𝕥𝕚𝕪𝕒𝕔ı𝕟ı 𝕂𝕒𝕣𝕤̧ı𝕝𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕝𝕒𝕫ı𝕞𝕕ı 𝕠̈𝕘̆𝕣𝕖𝕥𝕞𝕖𝕟𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕚𝕫𝕚𝕟 𝕒𝕝ı𝕡 𝕥𝕦𝕧𝕒𝕝𝕖𝕥𝕖 𝕘𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟 𝕘𝕖𝕣𝕚 𝕕𝕠̈𝕟𝕕𝕦̈𝕘̆𝕦̈𝕟𝕕𝕖 𝕠 𝕔̧𝕠̈𝕫𝕖𝕞𝕖𝕕𝕚𝕘̆𝕚𝕟 𝕤𝕠𝕣𝕦𝕪𝕦 𝕔̧𝕠̈𝕫𝕦̈𝕝𝕞𝕦̈𝕤̧ 𝕓𝕦𝕝𝕕𝕦𝕟...

𝕊ı𝕟𝕒𝕧 𝕤𝕦̈𝕣𝕖𝕤𝕚 𝕓𝕚𝕥𝕞𝕚𝕤̧𝕥𝕚 𝕜𝕒𝕘̆ı𝕕ı𝕟ı 𝕠̈𝕘̆𝕣𝕖𝕥𝕞𝕖𝕟𝕖 𝕧𝕖𝕣𝕕𝕚𝕟 𝕧𝕖 𝕖𝕧𝕖 𝕘𝕚𝕥𝕥𝕚𝕟 𝕖𝕧𝕖 𝕘𝕚𝕥𝕥𝕚𝕘̆𝕚𝕟𝕕𝕖 𝕨𝕙𝕒𝕒𝕥𝕤𝕒𝕡 𝕘𝕣𝕦𝕓𝕦𝕟𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕥ı𝕟 𝕠̈𝕘̆𝕣𝕖𝕥𝕞𝕖𝕟 𝕤ı𝕟𝕒𝕧𝕝𝕒𝕣ı 𝕠𝕜𝕦𝕞𝕦𝕤̧𝕥𝕦...

ℍ𝕖𝕞𝕖𝕟 𝕂𝕖𝕟𝕕𝕚 𝕡𝕦𝕒𝕟ı𝕟𝕒 𝕓𝕒𝕜𝕥ı𝕟 𝕧𝕖 95 𝕒𝕝𝕕ı𝕘̆ı𝕟ı 𝕘𝕠̈𝕣𝕕𝕦̈𝕟 𝕔̧𝕠𝕜 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕟𝕞𝕚𝕤̧𝕥𝕚𝕟...

𝕊𝕖𝕟 𝕤𝕖𝕧𝕚𝕟𝕔𝕚𝕟𝕕𝕖𝕟 𝕪𝕖𝕣𝕚𝕟𝕕𝕖 𝕕𝕦𝕣𝕒𝕞ı𝕪𝕠𝕣𝕜𝕖𝕟 𝕓𝕚𝕣𝕚 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕟𝕚 𝕜𝕒𝕧𝕣𝕒𝕕ı 𝕧𝕖 𝕤̧𝕦𝕟𝕝𝕒𝕣ı 𝕤𝕠̈𝕪𝕝𝕖𝕕𝕚;

-ben olmasam o puanı alamazdın S/A

𝔸𝕣𝕜𝕒𝕟ı 𝕕𝕠̈𝕟𝕕𝕦̈𝕘̆𝕦̈𝕟𝕕𝕖 𝕞𝕒𝕤𝕜𝕖𝕝𝕚 𝕓𝕚𝕣𝕚𝕟𝕚 𝕘𝕠̈𝕣𝕕𝕦̈𝕟 ...

Eeee sen olsan napardın?

Bu smut olmadı ama olsun aklıma geleni yazdım..

Bu arada Uzun bir süre olmuş ama yinede bölüm attım...

Diğer bölüm ticci toby olcak...

Ondada yine aklıma geleni yazcam..

Bu yüzden smut olmayabilir...

Neyse ...




HADİ GÖRÜŞÜRÜK 🙃

꧁🅒︎🅟︎ 🅣︎🅔︎🅟︎🅚︎🅘︎꧂Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin